استارتاپ دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد ایلام آغاز بکار کرد


استارتاپ دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد ایلام آغاز بکار کرد

ایلام- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام گفت: نخستین رویداد استارتاپ ویکند ویژه مددجویان دانش آموخته و فارغ التحصیل این نهاد از امروز آغاز بکار کرد.

روح اله سلیمانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با عنوان اینکه این استارتاپ ویژه کسب و کارهای امروزی و نوین است، اظهار داشت: بیش از ۹۰ نفر از مددجویان دانش آموخته که دارای ایده های نوین در زمینه اشتغال زایی هستند در این استارتاپ و رویداد کارآفرینی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این رویداد کارآفرینی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود، افزود: کمیته امداد استان ایلام، پارک علم و فناوری استان و اداره کل فناوری اطلاعات استان این استارتاپ را برگزار خواهند کرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام به برنامه های این استارتاپ اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی ، طرح های کارآفرینی دانش آموختگان شرکت کننده داوری شده و به صاحبان سه ایده برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

سلیمانی ادامه داد: از میان طرح های ارائه شده هر تعداد از آنها که منجر به اشتغال و کسب و کار شود، مورد حمایت ویژه کمیته امداد و سایر برگزار کنندگان این رویداد کارآفرینی قرار می گیرند.

وی با عنوان اینکه توانمند سازی مددجویان و زمینه سازی برای ورود این خانواده ها به عرصه کار و تولید همچنان از اولویت های این نهاد است، اضافه کرد: استفاده از دانش و امکانات راهبران شغلی نیز در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد ایلام قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد