گوشی ویوو اپکس 2020 در کنگره جهانی موبایل به نمایش درمی‌آید


گوشی ویوو اپکس 2020 در کنگره جهانی موبایل به نمایش درمی‌آید

چند سال است که Vivo پیشرفت‌های تکنولوژیکی خود را با گوشی‌های مفهومی سری APEX به رخ می‌کشد. کمپانی چینی امسال نیز با ویوو اپکس 2020 در کنگره جهانی موبایل حضور خواهد یافت. بر اساس دعوت‌نامه‌های ارسال شده، سومین گوشی ویوو اپکس روز چهارم اسفند (23 فوریه) در بارسلونا رونمایی خواهد شد؛ یعنی یک روز قبل... نوشته گوشی ویوو اپکس 2020 در کنگره جهانی...

چند سال است که Vivo پیشرفت‌های تکنولوژیکی خود را با گوشی‌های مفهومی سری APEX به رخ می‌کشد. کمپانی چینی امسال نیز با ویوو اپکس 2020 در کنگره جهانی موبایل حضور خواهد یافت.

بر اساس دعوت‌نامه‌های ارسال شده، سومین گوشی ویوو اپکس روز چهارم اسفند (23 فوریه) در بارسلونا رونمایی خواهد شد؛ یعنی یک روز قبل از اینکه MWC 2020 به روی عموم گشایش یابد.

از بین دو مدل قبلی APEX، فقط اولی بود که با نام ویوو نکس وارد بازار شد؛ دستگاهی مجهز به دوربین پاپ آپ و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای. اما دومین مدل که هیچ درگاهی نداشت و دارای فضای بیشتری برای سنسور اثر انگشت بود، هنوز در دسترس مشتریان قرار نگرفته است.

گوشی ویوو اپکس 2020 در کنگره جهانی موبایل به نمایش درمی‌آیدگوشی ویوو اپکس 2020 در کنگره جهانی موبایل به نمایش درمی‌آید

معمولا محصولات ویوو با طراحی منحصر به فرد خود شناخته می‌شوند. برخی از رکوردها نیز در اختیار این کمپانی بوده یا هست؛ مثلا ویوو ایکس 5 مکس با ضخامت 4.75 میلی‌متری، باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیاست. یا ویوو ایکس 20 پلاس که اولین موبایل با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای بود. خود ویوو اپکس هم نخستین اسمارت فون بود که به دوربین سلفی پاپ آپ تجهیز شد.

حالا باید ببینیم ویوو اپکس 2020 چه ویژگی‌های نوآورانه‌ای خواهد داشت. شعار درج شده روی دعوت‌نامه مراسم رونمایی (Empower the Next)، سرنخ چندانی به ما نمی‌دهد؛ ولی شاید با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر یا نوعی سیستم زوم هیبرید مواجه شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس