نمایشگاه خوشنویسی خط وخال در سنندج برپا می‌شود


نمایشگاه خوشنویسی  خط وخال  در سنندج برپا می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج، از برپایی نمایشگاه خوشنویسی خط شکسته‌نستعلیق تحت عنوان خط‌ و خال خبر داد و گفت: این نمایشگاه از آثار محمد صدیق غلامی از هنرمندان شاغل در شهرداری است که با حمایت شهرداری و شورای اسلامی برای اولین بار و به‌صورت انفرادی برپا می‌شود.

سه‌رکوت نجفی امروز(25 دی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از کارکنان این شهرداری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت می‌کنند که یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی حمایت از فعالیت‌های این هنرمندان و ورزشکاران است.

وی بیان کرد: محمد صدیق غلامی یکی از هنرمندان بنام شاغل در شهرداری است که قریب به چهار دهه در عرصه هنر خوشنویسی فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج، افزود: این هنرمند بنام که 30 سال مدرس انجمن خوشنویسی شعبه سنندج بوده در عرصه هنر خوشنویسی آثار ماندگاری خلق کرده است.

نجفی عنوان کرد: در راستای حمایت از این هنرمند و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر برپایی نمایشگاه خوشنویسی خط شکسته‌نستعلیق تحت عنوان خط وخال در سنندج برپا می‌شود.

وی اعلام کرد: 40 اثر از آثار این هنرمند نامی در این نمایشگاه برای اولین بار به‌صورت انفرادی در معرض دید هنرمندان و علاقمندان به این هنر زیبا قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه 28 دی‌ماه سال جاری ساعت 16 با حضور مسئولان و هنرمندان در نگارخانه ارشاد واقع در خیابان فردوسی برگزار می‌شود.

نجفی یادآور شد: شهروندان و علاقمندان به هنر خوشنویسی می‌توانند تا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه هر روز از ساعت 16 لغایت 19 از این نمایشگاه ارزشمند بازدید کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا