اگزوزهای عجیب خودروی تیونینگ شده تویوتا!


اگزوزهای عجیب خودروی تیونینگ شده تویوتا!

شرکت‌های مختلفی در جهان و به‌خصوص در کشورهای اروپایی و آمریکا مانند مگنافلو، آکراپویک، بورلا و بسیاری دیگر وجود دارند که تنها حوزه فعالیت این شرکت‌ها، محدود به ساخت و طراحی سیستم‌های خروجی دود یا اگزوزهای جذاب و متنوعی است که می‌توانند چهره یک خودرو را ازاین‌رو به آن رو کنند؛ اما در کشور ژاپن، شاید این قضیه کمی عکس بوده و آن نتیجه جذاب و امیدبخش را ندهد.

این شرکت اگزوزسازی ژاپنی که بانام سنس برند شناخته می‌شود، در نمایشگاه خودرویی توکیو حضور یافته است تا بتواند آخرین دستاوردهای طراحی خودش را که بر روی تعدادی از مدل‌های تویوتا به نمایش گذاشته است، در دید عموم افراد بگذارد. البته هیچ ویدئویی وجود ندارد که بتوانیم صدای تولیدشده توسط این اگزوز تهاجمی و عجیب را بشنویم اما ظاهر آن، شاید همان چیزی نباشد که هرکسی انتظارش را داشته است.

این سیستم‌های خروجی دود اگزوز که در تویوتا کرون اثلیت (Crown Athlete) مشاهده می‌کنید، به‌صورت قرینه از دو طرف انتهایی خودرو مسیر خودشان را پیداکرده و هم در قسمت‌های کناری به‌صورت تقارنی و چهارگانه مسئولیت تولید صدا و خروج دود را بر عهده‌دارند و هم در قسمت وسط.

اگزوزهای عجیب خودروی تیونینگ شده تویوتا!

همچنین نمونه‌های دیگری از این سیستم‌های تهاجمی اگزوز را می‌توانیم مشاهده کنیم که البته با حجم بزرگ و قیافه نسبتاً بدی که به خودرو داده‌اند، شاید آن‌طور که بایدوشاید، نتوانند به موفقیت تجاری برسند و تنها به درد نمایش‌های آنی و لحظه‌ای بخورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات