تولیدات مددجویان خرید تضمینی می‌شود


تولیدات مددجویان خرید تضمینی می‌شود

مدیرعامل شرکت بازرگانی فرش و صنایع دستی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) گفت: در کنار حمایت از تولید محصولات مددجویان را در حوزه فرش با قیمت مناسب خرید کرده و نقدی به حساب آنها واریز می‌کنیم.

مهدی ابراهیمی 25 دی ماه در بازدید از میدان فرش مجتمع شوراسنتر و دست بافته‌های مددجویان کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد در حمایت از روستائیان و اقشار ضعیف جامعه جمع‌آوری و عرضه این محصولات با تنوع خاص است که با مشارکت و همکاری خوب سایر نهادها این اقدام را عملیاتی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار افزایش تولید محصول کیفیت تولید برای ما بسیار مهم است و در قالب تفاهمنامه امضا شده با دفتر مناطق محروم و روستائی کشور و کمیته امداد با توجه به ضریب محرومیت مناطق بین 7 تا 9 استارت این کار زده شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی فرش و صنایع دستی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) افزود: البته به تدریج و در سال آینده در سایر استان‌ها نیز این طرح حمایتی را اجرا می‌کنیم و بعد از خراسان جنوبی استان اردبیل به عنوان دومین استان پایلوت در این زمینه انتخاب شده تا در روستاها و مناطق عشایری این طرح با کمک بافندگان فرش به انجام برسد.

ابراهیمی از تداوم اجرای این طرح با همکاری مجتمع امدادی کمیته امداد و شرکت پیام امداد با سابقه 30 سال خبر داد و بیان کرد: این شرکت عام‌المنفعه و حمایتی بوده بطویرکه در حوزه تولید و بازرگانی قادر است تولید مددجویان را در حوزه فرش خریداری کند.

وی ضرورت حمایت همه جانبه از مددجویان را به ویژه در بخش کارآفرینی و اشتغال یادآور شد و بیان کرد: کارهای حمایتی کمیته امداد با مشارکت شرکت‌های عام‌المنفعه و بخش خصوصی از استان‌های محرومی چون خراسان جنوبی آغاز شده که انتظار می‌رود در سال‌های آینده خروجی مناسبی را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی فرش و صنایع دستی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) ادامه داد: با این اقدام جلوی واسطه‌گری و دلالی در خرید و عرضه محصولات فرش مددجویان به بازار داخلی و خارجی گرفته شده و سود حاصل از فروش این محصولات به جیب تولیدکننده خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، ابراهیمی در پایان گفت: در همه استان‌های کشور این حرکت مورد حمایت قرار خواهد گرفت تا کارآفرینان و مددجویان محصولات خود را بدون دغدغه عرضه کرده و مشکلی از بابت بازاریابی متوجه آنها نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند