بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان ملی و استانی از مناطق سیل زده


بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان ملی و استانی از مناطق سیل زده

از ساعات اولیه صبح امروز رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان ملی و استانی از مناطق سیل زده شهرستان سرباز، قصرقند و نیکشهر بازدید می کنند که این برنامه تا بعداز ظهر ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز (چهارشنبه ۲۵ دی) به منظور بازدید از مناطق سیل زده، روند امدادرسانی و وضعیت مهار سیلاب ها به شهرستان های سرباز، قصرقند و نیکشهر عزیمت کرده است.


نجار در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده شهرستان سرباز با بیان اینکه پس از سیل ناگوار جنوب استان سیستان و بلوچستان دستگاه‌های امدادرسان از همان ساعان اولیه بروز رخداد سیل برای خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم با دستور مقام معظم رهبری بسیج شدند تا نیازهای فوری و اولیه مردم برطرف شود، اظهار داشت: بازگشایی مسیرهای مواصلاتی بین روستاها اولویت دستگاه‌های امدادرسان است و این مشکل در اسرع وقت حل خواهد شد و تلاش‌های گسترده‌ای از جانب نیروهای امدادرسان از جمله سپاه، بسیج، هلال احمر در این راستا در حال انجام است.


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: تلاش همه مسئولان برای رفع نیازهای ارتباطی، بهداشتی و سایر نیازهای فوری در مناطق سیل‌زده ادامه خواهند یافت و پس از برطرف شدن نیازهای فوری مناطق سیل‌زده برآورد خسارات صورت خواهد گرفت.


دبیر ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به اینکه شغل بیشتر روستاییان و اهالی منطقه کشاورزی و دامداری است، تصریح کرد : پیشنهاد تخصیص اعتبار برای جبران خسارات به بخش های مختلف مسکونی، کشاورزی و دامی از سوی سازمان مدیریت بحران کشور تقدیم سازمان برنامه و بودجه شده است که با طی مراحل قانونی به سرعت ابلاغ و تخصیص خواهد یافت./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی