سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه کتابخوانی شعار سال شرکت می کنند


سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه کتابخوانی شعار سال شرکت می کنند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوادآموزان مرد و زن دوره انتقال این استان در مسابقه کتابخوانی شعار سال با عنوان رونق تولید شرکت می کنند.

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان برگزاری این مسابقه کتابخوانی ایام الله دهه فجر امسال و همزمان با سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: کتابی با نام «رنج و گنج» از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور تهیه و بین سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ هدف عمده برگزاری این مسابقه کتابخوانی شامل ترویج و تبیین هر چه بیشتر شعار سال بین سوادآموزان کشور و استان و تحقق روزافزون رونق تولید است.

زارع پور عنوان کرد: مهمترین محورهای این مسابقه کتابخوانی شامل تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از تولیدات داخل، ترویج روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین سوادآموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد و تقویت روحیه خودباوری بین آنان است.

وی ابراز داشت: این مسابقه کتابخوانی فرصتی ارزنده در زمینه فرهنگ سازی از طریق آموزش برای حمایت هر چه بهتر از رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

زارع پور گفت: دستگاه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این مسابقه کتابخوانی همکاری و مشارکت می کنند.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...