کتاب «شورای نگهبان در آمریکا» در قم رونمایی شد


کتاب «شورای نگهبان در آمریکا» در قم رونمایی شد

قم – ایرنا – کتاب‌های «شورای نگهبان در آمریکا» و «داعشی های کرواتی» روز چهارشنبه طی آیینی با حضور سید هاشم میرلوحی مولف این کتاب‌ها در دفتر نشر معارف قم رونمایی شد.

مدیرعامل موسسه نشر معارف قم، در این آیین بابیان این‌که در شرایط کنونی، جامعه بیش از هرزمانی نیاز به دشمن‌شناسی دارد گفت: دشمنان ایران اسلامی در لباس انسان دوستانه در فضای مجازی توییت می‌زنند و خود را حامی مردم ایران معرفی می‌کنند و این در حالی است که بزرگ‌ترین جنایت‌ها و فشارها را علیه مردم ایران مرتکب شده‌اند.

مسعود پیرمرادیان، آمریکا را بزرگ‌ترین دشمن بشریت دانست و اظهار داشت: آمریکا ازنظر اندیشه‌ای و منطقی هیچ‌گونه برتری بر ما ندارد بلکه آن چیزی که دشمن را توانا کرده است، تسلط بر رسانه و استفاده از این ابزار قدرتمند برای زیبا جلوه دادن خود است.

وی، قدرت اندیشه‌ای، منطقی و توانایی استدلال جمهوری اسلامی را مهم‌ترین مولفه جامعه اسلامی و نظام اسلامی دانست و ادامه داد: باید با استفاده از این مزیت در مقابل نظام سلطه ایستاد و با بصیرت افزایی ضمن شناخت داشته‌های خود، زشتی‌های نظام سلطه را بهتر درک کرد.

وی بیان کرد: ازجمله ویژگی‌های کتاب‌های «شورای نگهبان در آمریکا» و «داعشی های کرواتی»، تسلط مولف آن‌ها بر مباحث جامعه غربی به دلیل سال‌ها زندگی در ایالات‌متحده است که این موجب شده تا از نزدیک رفتارها و اندیشه‌های آن‌ها را مطالعه کرده و حقیقت خبیث آن را به‌درستی درک کند.

کتاب «شورای نگهبان در آمریکا» در قم رونمایی شد

حقیقت جامعه آمریکا معرفی نشده است

نویسنده و مولف این کتاب‌ها نیز در این آیین، با اشاره به کتاب‌های نگارش شده خود گفت: در کتاب‌های «آمریکای بدون نقاب»،«گشت ارشاد در آمریکا»، «هالیوود؛ قالب ریز و شکل‌دهنده افکار و اندیشه‌ها» و همچنین در ۲ کتاب جدید «شورای نگهبان در آمریکا» و «داعش های کرواتی» به دنبال معرفی چهره واقعی آمریکا بوده‌ام.

سیدهاشم میرلوحی بابیان این‌که مطالب این کتاب‌ها بیان‌کننده مختصات حقیقی جامعه و همچنین نظام سیاسی و اداری آمریکاست گفت: ازجمله ویژگی این کتاب‌ها این است که تمام منابع مورد استناد آن‌ها از کتاب‌های ایالات‌متحده است.

این نویسنده و مولف، ادامه داد: به دلیل زندگی در آمریکا و شناخت تمام ابعاد سیاسی و اجتماعی ایالات‌متحده و همچنین اطلاع از ناآگاهی عمیق مردم از چهره واقعی آمریکا برای استثمار ملت‌ها، وظیفه انقلابی خود دانستم که در حد توان برای تبیین ابعاد حقیقی نظام سرمایه‌داری اقدام به نگارش این کتاب‌ها کنم.

وی تاکید کرد: متاسفانه اکثر مردم ایران ازجمله برخی مسئولان کشور نسبت به چهره واقعی آمریکا هیچ‌گونه اطلاعی ندارند و یا اطلاع آن‌ها بسیار ناقص و تحریف‌شده است.

میرلوحی افزود: متاسفانه برخی اساتید و معلمان در دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش و همچنین رسانه‌های کشور به دلیل عدم آگاهی نسبت به چهره واقعی آمریکا ناآگاهانه و یا به‌صورت عمدی در حال تطهیر و قدرتمند نشان دادن ایالات‌متحده هستند.

شورای نگهبان آمریکا سخت‌گیرتر از ایران است

این نویسنده گفت: درحالی‌که اندیشمندان آمریکایی نیز خود معترف هستند که نهایت فرهنگ آمریکایی تنزل اخلاقی و منجلاب فرهنگی است، ولی ایالات‌متحده با استفاده از ابزار سینما و هالیوود آن‌چنان این فرهنگ را تبلیغ می‌کند که مخاطب تصور می‌کند که تنها فرهنگ غنی و متعالی موجود، فرهنگ آمریکایی است.

وی با تأکید بر این‌که فرهنگ غرب به دنبال به ثمر رسیدن دکترین شیطان و به دام افتادن ملت‌ها در دام شیطان است، اظهار داشت: متأسفانه در دانشگاه‌های کشور باگذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، همچنان کتاب‌هایی تدریس می‌شود که همسو با این دکترین است.

میرلوحی با تاکید بر این‌که ایالات‌متحده در طول تاریخ خود، همواره برخلاف شعارهای خود عمل کرده است گفت: نه‌تنها ایالات‌متحده مانند ایران نهادی مانند شورای نگهبان دارد بلکه شورای نگهبان آمریکا بسیار سخت‌گیرانه‌تر از شورای نگهبان جمهوری اسلامی عمل می‌کند.

وی، اظهار داشت: اعضای الکترال کالج که رییس جمهوری آمریکا را انتخاب می‌کنند، توسط سران ۲ حزب دموکرات و جمهوری‌خواه انتخاب می‌شوند و این موجب شده تا در چندین انتخابات آمریکا باوجوداینکه کاندیدایی رای مردمی بیشتری داشت ولی به‌عنوان ریاست جمهوری انتخاب نشد.

میرلوحی گفت: ۷۰۰ ورد تغییرات پیشنهادی برای اصلاح الکترال کالج در آمریکا طی چندین سال مطرح ولی تمام این پیشنهادها در کنگره این کشور کنار گذاشته‌شده است.

این نویسنده و مولف با اشاره به اشراف امام خمینی(ره) نسبت به چهره واقعی آمریکا تاکید کرد: باوجوداینکه امام خمینی(ره) هیچ‌گاه آمریکا نرفتند، ولی نسبت به واقعیت‌های ایلات متحده بسیار اشراف داشتند.

کتاب «شورای نگهبان در آمریکا» در قم رونمایی شد

داعش های واقعی، مقام‌های آمریکا هستند

میرلوحی با اشاره به ویژگی‌های کتاب‌های «داعش های کرواتی» گفت: در این کتاب بخش کوچکی از جنایت‌های آمریکا به نگارش درآمده است.

وی اظهار داشت: آمریکا ازنظر رسانه‌ای آن‌چنان تبلیغات گسترده‌ای انجام داده که مردم دنیا وقتی نام داعش را می‌شنوند، افراد مسلمان با ریش‌های بلند در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد و این در حالی است که داعشی های واقعی همان مقام‌های آمریکایی هستند.

میرلوحی، بابیان این‌که داعش ساخته دست آمریکاست گفت: شناخت واقعیت‌های آمریکا و چهره بدون تحریف ایالات‌متحده موجب می‌شود تا جامعه گرفتار تحریف‌های رسانه‌ای از چهره زشت استعمار و استکبار نشود.

به گزارش ایرنا، میرلوحی پیش از انقلاب برای تحصیل به آمریکا مهاجرت و بیش از ۲ دهه در آمریکا زندگی کرده است، از این نویسنده علاوه این ۲ کتاب، آثار دیگری ازجمله «آمریکای بدون نقاب»،«گشت ارشاد در آمریکا» و «هالیوود؛ قالب ریز و شکل‌دهنده افکار و اندیشه‌ها» نیز به چاپ رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته