دعوت سپاه انصارالمهدی (عج) استان از مردم زنجان برای حضور در مراسم تشییع «الناز نبیی»


دعوت سپاه انصارالمهدی (عج) استان از مردم زنجان برای حضور در مراسم تشییع «الناز نبیی»

سپاه انصارالمهدی (عج) استان،مردم زنجان را به حضور در مراسم با شکوه وداع و تشییع پیکر مطهر «الناز نبیی» از شهدای سقوط هواپیمای اکراینی دعوت کرد.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم زنجان دعوت کرد تا در مراسم تشییع و تدفین «الناز نبیی» از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اکراینی حضور به هم رسانند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء...

ضمن تسلیت مجدد شهادت مظلومانه سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و جانباختگان مراسم تشییع کرمان و نیز با عرض تاسف حادثه سقوط هواپیما و تسلیت و همدردی با خانواده‌های معزای جان باختگان به خصوص خانواده محترم شهیده «الناز نبیی»، از عموم مردم متدین و ولایی پایتخت شور و شعور حسینی خصوصا طلاب و روحانیون و خانواده معظم شهدا دعوت به عمل می‌آید در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهیده گرانقدر حضور بهم رسانند.

الناز نبیی، دوران تحصیل دبیرستان خود را در مدرسه فرزانگان زنجان سپری و کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی ارشد (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده و دانشجوی دکتری رشته(MBA) در کانادا بود.

گفتنی است مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک الناز نبیی صبح روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ساعت ۱۰/۳۰ صبح از چهارراه امیرکبیر به سمت مزار شهدای پایین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش