فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در خراسان رضوی از دهه فجر آغاز می‌شود


فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در خراسان رضوی از دهه فجر آغاز می‌شود

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در راستای حذف واسطه‌ها، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در این استان از دهه فجر آغاز می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: در گذشته و در ایام اوج مسافرت، تهیه بلیت با حضور واسطه‌ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کرد که با راه‌اندازی این سیستم بسیاری از مشکلات این حوزه رفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای استقبال از زائران و مسافران در اسفند ماه امسال و نوروز ۹۹ تمهیدات مناسبی صورت گرفته است ادامه داد: این برنامه‌ریزی‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی استان جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در ستاد اجرایی خدمات سفر در نظر گرفته شده است.
وی گفت: طرح خادمیار رضوی که می‌تواند در ساماندهی ترافیک اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) موثر باشد در جلسه آتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان نهایی خواهد شد.
براتی افزود: در طول ایام نوروز لازم است کارشناسان بیمه حضور تمام وقت داشته باشند تا در صورت بروز هر گونه حادثه، به زائران و مسافران خدمات لازم ارائه شود.
وی با اشاره به بررسی و تدوین سند گردشگری در یکی از کمیسیون‌های هیات دولت ادامه داد: در راستای بهبود خدمت‌رسانی به زائران و گردشگران، دستگاه‌های عضو می‌توانند پیشنهادات خود را به دبیرخانه این ستاد ارسال کنند.
وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وجود سامانه بارشی در پایان سال جاری و فروردین ماه ۹۹ در مواقع بحرانی می‌توان علاوه بر استفاده از خدمات دستگاه‌های اجرایی، از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین موکب‌ها در امر خدمت‌رسانی و اسکان به زائران و مسافران استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج