نخستین دوره المپیاد مهارتی کاردانش در کرمان برگزار شد


نخستین دوره المپیاد مهارتی کاردانش در کرمان برگزار شد

کرمان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مرحله مقدماتی کشوری نخستین دوره المپیاد مهارتی کار دانش در این استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیدمحمد حبیب اللهی افزود: مرحله مقدماتی کشوری نخستین دوره المپیاد مهارتی شاخه کاردانش در آموزشگاه آزاد آترادر در بخش برون سپاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: هنرجو آتنا رجایی در رشته طلا و جواهرسازی از هنرستان کاردانش اندیشه نو آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان در این مرحله به صورت پروژه کار جامع با دیگر رقبای خود در سطح کشور به صورت آنلاین و مانیتورینگ به رقابت پرداخت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از شرکت کنندگان سراسر کشور، ۶ نفر به مرحله نهایی کشوری راه می یابند که این مرحله در سوم بهمن ماه ۹۸ به میزبانی استان البرز برگزار می شود و سه نفر اول برگزیدگان نهایی به سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور به منظور شرکت در اردو تیم ملی مهارت معرفی خواهند شد.

المپیاد مهارتی کاردانش در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی کشوری و مرحله نهایی این المپیاد سوم تا ششم بهمن ماه ۹۸ در استان البرز برگزار می شود.
در این آزمون هنرجویان در سه رشته طلا و جواهر، برق ساختمان و تعمیر تراکتور با هم به رقابت می پردازند.
در این مرحله داوری بر اساس مانیتور آنلاین و فیلم های ارسالی توسط تیم داوری ستادی و به صورت متمرکز در استان البرز انجام خواهد گرفت.
پس از داوری مرحله مقدماتی از کل استان ها، ۶ گروه برتر از هر عنوان آزمون به مرحله نهایی که از سوم تا ۶ بهمن ماه در مرکز تربیت مربی کرج برگزار می شود راه خواهند یافت.
در مرحله نهایی سه نفر اول برگزیدگان نهایی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور شرکت در اردوی تیم ملی معرفی خواهند شد.
قرار است، از برگزیدگان این المپیاد در آیین اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی به میزبانی استان هرمزگان تقدیر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده