87 میلیارد تومان پروژه در دیواندره افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود


87 میلیارد تومان پروژه در دیواندره افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

سنندج - ایرنا - فرماندار دیواندره گفت: در ایام مبارک و باشکوه دهه فجر امسال (12 تا 22 بهمن) 95 پروژه در بخش‌های مختلف با اعتبار 87 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

جعفر توان روز پنجشنبه در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه اقتصادی شامل تولید بتن آماده، تولید فوم، قطعات کشاورزی و سیلوی ۲۰ هزار تُنی روستای وزیر با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در بخش روستایی نیز ۳۷ پروژه شامل سنگ فرش معابر، طرح هادی، احداث زمین ورزشی و شبکه فاضلاب با اعتبار ۲ میلیارد تومان دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار دیواندره به شاخص‌ترین برنامه دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی ۹ پروژه شامل احداث ۲۵۰ واحد مسکن محرومین، ۶ مدرسه (یک کلاسه روستایی طیطاق، ۶ کلاسه فاز ۳، دبستان ۳ کلاسه روستایی ظفرآباد، دبیرستان ۳ کلاسه روستایی زرینه ورمزیار، مدرسه ۹ کلاسه شهرک شهدا و مدرسه ۲ کلاسه روستایی کهریزه) و گلنگ زنی طرح گازرسانی به سه روستایی برده سفید، زلکه و زردک در بخش سارال با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله دیگر برنامه‌ها است.

توان یادآور شد: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه ها بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است به تمام جهانیان از جمله امریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دولت باید در ایام دهه فجر به اطلاع عموم مردم در بخش های مختلف برسد، تاکید کرد: مسوولان و روسای کارگروه‌های شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد