پریسا عرب قهرمان دوی نیمه ماراتن بانوان شد


پریسا عرب قهرمان دوی نیمه ماراتن بانوان شد

بانک ورزش - مسابقات دوی نیمه ماراتن قهرمانی کشور در بخش بانوان امروز (پنجشنبه) در جزیره هرمز برگزار شد و پریسا عرب عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خودش...

بانک ورزش - مسابقات دوی نیمه ماراتن قهرمانی کشور در بخش بانوان امروز (پنجشنبه) در جزیره هرمز برگزار شد و پریسا عرب عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خودش کرد.

عرب در این رقابت که به مسافت ۲۱ کیلومتر برگزار شد رکورد یک ساعت و ۲۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه را ثبت کرد و قهرمان شد.

«فاطمه میریان» از اصفهان با زمان یک ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۳ ثانیه به مقام نایب‌ قهرمانی رسید و «فاطمه سرشتی» از تهران نیز با رکورد یک ساعت و ۳۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه برسکوی سوم ایستاد.

دراین رقابت ها به نفرات برتر جوایز نقدی ۱۴ ،‌۱۰ و ۷ میلیون تومانی پرداخت شد.

پریسا عرب پس از این قهرمانی گفت: با فاصله خوبی نسبت به سایر دوندگان قهرمان شدم. فاصله‌ام در ایران با حریفان زیاد است و بدون مربی یا امکانات به راحتی اول می‌شوم.

بانوی دونده نیمه ماراتن ایران درباره اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی گفت: مسابقات بین‌المللی باکو و مسابقه دوی صحرانوردی در چین برگزار خواهند شد که تلاش می‌کنم رتبه خوبی را به دست بیاورم. اما وقتی به هیچ رقابتی اعزام نمی‌شوم، نمی‌توانم رقابت نزدیکی با حریفان داشته باشم. این حمایت باید از سوی فدراسیون صورت بگیرد. در طول چهار سال گذشته توجهی به من نشد، اما امیدوارم در فدراسیون جدید این رویه تغییر کند.

گفتنی است مسابقه دوی ماراتن جام هرمز در بخش مردان نیز صبح فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟