مشارکت نیمی ‎از جمعیت همدان در طرح «فجر تا نوروز» هدفگذاری شد


مشارکت نیمی ‎از جمعیت همدان در طرح «فجر تا نوروز» هدفگذاری شد

همدان - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مشارکت نیمی ‎از جمعیت این استان در طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» هدفگذاری شده است.

محسن جهانشیر روز پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد اجرای طرح ملی «فجر تا نوروز» در همدان اظهار داشت: این طرح در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در سه مرحله از اول بهمن ماه جاری تا ۲۰ فروردین سال آینده همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌های استان همدان نیز برگزار می‌شود.

وی توجه به سلامت و نشاط عمومی جامعه را از برنامه‌های مهم ورزش و جوانان دانست و افزود: طرح ملی فجر تا نوروز برای توسعه ورزش‌های همگانی در همه شهرستان‌ها طراحی شده و قطع به یقین بیش از نیمی از جمعیت استان را مشارکت خواهیم داد.

جهانشیر با بیان اینکه در قالب این طرح برنامه‌های متنوع و جذاب ورزشی تدارک دیده ایم، افزود: طرح ملی فجر تا نوروز برای ارتقا سلامت مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: ظرفیت ورزش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار بالا است.

عباس قهرمانی با تاکید بر اینکه جامعه ورزش و ورزشکاران باید نسبت به مسایل و دغدغه های مردم حساس باشند، گفت: طرح ملی فجر تا نوروز در سه مرحله از اول بهمن ماه تا ۲۰ فروردین ۹۹ همزمان با سراسر کشور درهمه شهرستان‌های استان همدان برگزار می‌شود.

رییس ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان نیز گفت: این طرح در ۲ بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است.

علی ضمیری کامل افزود: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر پیاده روی، دو چرخه‌سواری، کوه‌روی، دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته در این طرح است.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها توسط ادارات ورزش و جوانان هر شهرستان طبق جدول زمان بندی تعیین شده در روزهای پنجشنبه و جمعه‌ هر هفته به ‌ویژه روزهای تعطیل تا ۲۰ فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون