مرورگر جدید مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم منتشر شد


مرورگر جدید مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم منتشر شد

چند ماهی هست که گزارشاتی در مورد ارائه مرورگر جدید مایکروسافت اج منتشر می‌شود. مرورگر جدید اج کرومیوم در حال حاضر به صورت رسمی قابل دانلود است. امروز مرورگر جدید مایکروسافت اج برای ویندوز و مک در دسترس قرار گرفت. این مرورگر جدید بر اساس پروژه اوپن سورس کرومیوم ساخته شده است و این باعث... نوشته مرورگر جدید مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم منتشر شد...

چند ماهی هست که گزارشاتی در مورد ارائه مرورگر جدید مایکروسافت اج منتشر می‌شود. مرورگر جدید اج کرومیوم در حال حاضر به صورت رسمی قابل دانلود است.

امروز مرورگر جدید مایکروسافت اج برای ویندوز و مک در دسترس قرار گرفت. این مرورگر جدید بر اساس پروژه اوپن سورس کرومیوم ساخته شده است و این باعث شده که از این حیث مشابه گوگل کرومیوم باشد. مایکروسافت اج جدید در دسامبر 2018 رونمایی شد، هنگامی که این شرکت تصمیم گرفت از توسعه بیشتر موتور مرورگر خود به نفع جابه‌جایی به کد بیس کرومیوم جلوگیری کند.

این یک حرکت بزرگ بود و پس از یک سال آزمایش، سرانجام مایکروسافت اج جدید آماده است. شما می‌توانید اولین نسخه پایدار را برای پلتفرم‌های ویندوز و مک از اینجا دانلود کنید.

مرورگر جدید مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم منتشر شدمرورگر جدید مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم منتشر شدگفته می‌شود اگر از کاربران ویندوز 10 هستید، در چند مقطع طی چند ماه آینده مرورگر جدید را به عنوان یک به‌روزرسانی دریافت خواهید کرد. روند مهاجرت در هفته‌های آینده برای کاربران در حلقه پیش‌نمایش ویندوز منتشر خواهد شد (این همان چیزی است که مایکروسافت به دلایلی آزمایش بتا خوانده است).

مجموعه‌های موجود در مروگر اج جدید، لیستی جامع از ابزارهای یادگیری و دسترسی است. یک حالت اینترنت اکسپلورر نیز وجود دارد که در زمان نیاز به دسترسی یک وب سایت قدیمی به کار می‌آید.

اولین بویلد پایدار مایکروسافت اج 79 است (زیرا این شرکت از نسخه کرومیوم استفاده می‌کند) که به طور مستقل در یک بازه زمانی “تقریبا شش هفته” به‌روز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند