جدیدترین نشست دگرخند با موضوع داستان طنز برگزار می‌شود


جدیدترین نشست دگرخند با موضوع داستان طنز برگزار می‌شود

142‌امین نشست «دگرخند» با موضوع «داستان طنز، شگردها، عناصر و ویژگی‌ها»، «معرفی بهترین‌ داستان‌های طنز ایران و جهان» و «چگونه داستان طنز بنویسیم؟» برپا می‌شود.... ادامه مطلب... نوشته جدیدترین نشست دگرخند با موضوع داستان طنز برگزار می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

۱۴۲‌امین نشست «دگرخند» با موضوع «داستان طنز، شگردها، عناصر و ویژگی‌ها»، «معرفی بهترین‌ داستان‌های طنز ایران و جهان» و «چگونه داستان طنز بنویسیم؟» برپا می‌شود.
به گزارش شیرین طنز ، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، تازه‌ترین نشست «دگرخند» در ۱۴۲امین گام خود با اهدای کتاب «طنز۳» به شرکت‌کنندگان در این نشست و با حضور علی زراندوز و امین تویسرکانی در حوزه هنری برپا می‌شود.

۱۴۲‌امین نشست «دگرخند» با موضوع «داستان طنز، شگردها، عناصر و ویژگی‌ها»، «معرفی بهترین‌ داستان‌های طنزایران و جهان» و «چگونه داستان طنز بنویسیم؟» برپا می‌شود.

این نشست روز شنبه ۲۸دی‌ماه ساعت ۱۷ در سالن زنده‌یاد امیرحسین فردی به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان به صورت رایگان و آزاد خواهد بود.

گفتنی است، سلسله نشست‌های دگرخند با حضور طنزپردازان به همت حوزه هنری با هدف بررسی آثار منتشر شده در قالب طنز و با اجرای مهدی فرج‌اللهی برگزار می‌شود.

زراندوز درباره نحوه ورود خود به حوزه طنز گفته : وقتی یازده ساله بودم، روزی پدرم مجله گل آقا را خریده بود و آن زمان جمهوری شوروی به تازگی از هم پاشیده بود و من این را به عنوان سوژه یک کاریکاتور انتخاب کردم و کشیدم و برای نشریه گل آقا فرستادم. این طور بود که در سال ۷۱ و در یازده سالگی اولین کار من در این هفته نامه منتشر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...