اهواز میزبان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان


اهواز میزبان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان

اهواز - ایرنا - هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از 30 دی‌ماه تا یکم بهمن‌ماه 1398 به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره اظهار داشت : ۱۶ گروه نمایشی از شهرهای مختلف استان، طی ۲ روز برگزاری این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز به رقابت می پردازند .
وحید کیانی با اشاره به این‌که این دوره از جشنواره با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» برگزار می‌شود بیان کرد: کوروش سروش پور مدرس دانشگاه، آرش سهرابی کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و علی‌اکبر پشم فروش کارشناس نمایش عروسکی و مدرس دانشگاه مسئولیت داوری آثار هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی خوزستان را به عهده دارند.
هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ویژه اعضا ۱۲ تا ۱۸ سال، اعضا ارشد کانون ۱۸ تا ۲۴ سال و هم‌چنین مربیان و کارشناسان کانون به‌عنوان عوامل مؤثر در تولید نمایش برگزار می‌شود.
سه گروه منتخب این جشنواره به مرحله کشوری «هنرهای نمایشی» کانون که قرار است ۲۶ تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ به میزبانی استان خوزستان برگزار شود راه خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام