سیل 312 مورد تخریب در منازل مددجویان بهزیستی جنوب کرمان ایجاد کرد


سیل 312 مورد تخریب در منازل مددجویان بهزیستی جنوب کرمان ایجاد کرد

کرمان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمان از 312 مورد تخریب در بخشی از منازل مسکونی خانواده‌ها و گروه‌های تحت حمایت بهزیستی این استان در جنوب کرمان خبر داد و گفت: حدود 25 تا 30 درصد منازل مددجویان بهزیستی قلعه‌گنج شامل 150 خانه، 95 خانه در منوجان و 67 خانه در رودبار جنوب دچار آبگرفتگی و تخریب شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، عباس صادق زاده به تشریح وضعیت مددجویان و افراد دارای معلولیت در شهرستان های جنوبی قلعه گنج، رودبار و منوجان پرداخت افزود: رودبار جنوب با هزار و ۵۲۱ مددجو بیشترین آمار مددجویان تحت پوشش بهزیستی را دارد.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۶۲۹ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در سه شهرستان جنوبی این استان در معرض سیل قرار گرفته اند.
صادق زاده با بیان اینکه در جریان این سیل وسایل زندگی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی جنوب کرمان از بین رفته است افزود : به طور تقریبی هزار و ۵۲۵ لوازم ضروری برای توزیع بین خانواده های تحت حمایت نیاز است.

ویبا اعلام نیاز به وسایل کمک توانبخشی از جمله ویلچر، عصا و واکر در منطقه یاد آور شد: با توجه اینکه اجرای برنامه های روانی - اجتماعی و فوریتی برای عموم مردم از وظایف بهزیستی است، تیم ها ی مداخلات روانی - اجتماعی در بلایای طبیعی و فوریت های اجتماعی به روستاهای سیل زده اعزام شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!