قیمت روفتاپ پکیج در بازار 98


قیمت روفتاپ پکیج در بازار 98

قیمت روفتاپ پکیج با توجه به قیمت مصالح اولیه، قطعات، تجهیزات و همچنین نوع برند تولید کننده در بازار متغیر است. این تجهیزات برای نصب روی بام ساختمان طراحی شده اند بنابراین تقریباً بدون محدودیت در مکان می توان آنها را نصب نمود. تهویه مطبوع، رطوبت و شرایط دمایی به طور بهینه توسط این سیستم ها قابل تأمین است.

انواع روفتاپ پکیج

روفتاپ پکیج آب خنک روفتاپ پکیج هوا خنک

روفتاپ پکیج چیست

روفتاپ پکیج یا پکیج یونیت به دستگاه های تهویه ای گفته می شود که بر روی بام در ساختمان ها قابل نصب هستند و وظیفه خنک سازی محیط های مختلف در ساختمان را بر عهده دارند. در حال حاضر انواع مختلف از این سیستم ها را با ظرفیت های متنوع در بازار می توان تهیه کرد.این دستگاه از چیلر تراکمی و دستگاه هواساز تشکیل شده است.

با نصب یک دستگاه روفتاپ پکیج پشت بامی به راحتی می توانید در طول یک تابستان گرم، و یا حتی در یک زمستان سرد، هوای مطبوع را در اختیار داشته باشید. به این ترتیب لازم است شما یک سیستم قوی و با دوام را برای این کار خریداری کنید. اگر هنوز یک روفتاپ پکیج نصب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت روفتاپ پکیج و یا آشنایی با محصولات متنوع، با کارشناسان تهویه آران انرژی تماس حاصل فرمایید.

قیمت روفتاپ پکیج در بازار 98

ظرفیت پکیج یونیت

پکیج یونیت یکپارچه 5 الی 80 تن تبرید پکیج یونیت مجزا 80 الی 320 تن تبرید

نصب پکیج یونیت

سیستم های مبتنی بر روفتاپ پکیج قابل نصب در واحدهای مختلف هستند. بسته به نیاز ساختمان و نوع کاربری، یکی از این تجهیزات قابل خریداری هستند. مشتریانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند باید برای انجام مراحل نصب و راه اندازی و همچنین بازرسی و نگهداری منظم و هرگونه تعمیراتی که ممکن است سیستم در طول خدمات طولانی که نیاز داشته باشند، از طریق مراکز معتبر و حرفه ای اقدام نمایند.

مزایای روفتاپ پکیج

عدم نیاز به اسپلیت انعطاف پذیری بالا کنترل دما و رطوبت تامین گرمایش و سرمایش

عدم نیاز به دستگاه اسپلیت

سیستم تهویه مطبوع استاندارد مبتنی بر روفتاپ پکیج، شامل یک واحد داخلی و یک واحد فضای باز است که می توانید با استفاده از آن، کارایی بیشتری را در اختیار داشته باشید. در یک روفتاپ پکیج، تمام قطعات در یک محفظه یکپارچه نگهداری می شوند:. به این ترتیب، نه تنها فضای داخل ساختمان شما را اشغال نمی کند، بلکه مشکلات ناشی از آلودگی صوتی را نیز کاهش می دهد، بنابراین فضای ساختمان، ساکت تر خواهد بود.

قیمت روفتاپ پکیج در بازار 98

اجزای پکیج یونیت

کمپرسور اواپراتور کندانسور کویل ها فیلترها فن های دمنده

انعطاف پذیری در نصب

با خرید روفتاپ پکیج به راحتی می توانید چندین واحد را روی سقف با هم داشته باشید تا بتوانید به اندازه لازم انرژی تهویه مطبوع را برای ساختمان تأمین کنید؛ بدون اینکه هیچ محدودیتی از نظر مکان داشته باشید. مهم نیست که چه دستگاهی را خریداری کرده اید، مهم این است که نصب آنها به سهولت امکان پذیر می باشد.

شامل گزینه پمپ حرارتی

می توانید روفتاپ پکیج خود را به عنوان پمپ حرارتی نصب کنید. این بدان معنی است که برای زمستان می توانید به عنوان یک منبع گرمایشی از آن استفاده کنید.

کنترل رطوبت

واحدهای روفتاپ پکیج مطابق با فناوری رطوبت سنج طراحی شده اند و می توانند سطح رطوبت موجود در ساختمان را کنترل کرده و ورود هوای تازه را تنظیم نموده و محیط را برای همه راحت تر و دلپذیرتر سازند.

قیمت روفتاپ پکیج

اعلام قیمت روفتاپ پکیج، یکی از خدماتی است که در شرکت های فروشنده و نمایندگی های فروش سیستم های تهویه و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ارائه می شود. قیمت روفتاپ پکیج در بازار 98 با توجه به نوسانات ارزی و همچنین کیفیت قطعات دستخوش تغییراتی می باشد که از جمله پارامترهای مشخص کننده قیمت دستگاه می توان به ظرفیت هوادهی،برند تولیدکننده،جنس قطعات بکار رفته و همچنین نوسانات ارزی اشاره کرد.

قیمت روفتاپ پکیج در بازار 98

کاربرد پکیج یونیت

سالن های کنفرانس سالن های ورزشی تالار و رستوران ها ساختمان و آپارتمان های مسکونی واحدهای صنعتی انبار دفاتر و ...

خرید روفتاپ پکیج

برای خرید روفتاپ پکیج و نصب در محل باید به یک متخصص یا یک تیم کاری حرفه ای مراجعه کنید. همکاری با شرکت های معتبر و جلب رضایتمندی مشتریان، تمام آن چیزی است که در مجموعه تهویه آران انرژی در فروش و نصب روفتاپ پکیج ارائه می گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06