اندرزهای انتخاباتی برای روابط عمومی‌های همدان


اندرزهای انتخاباتی برای روابط عمومی‌های همدان

همدان- ایرنا- رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از جانبداری نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار سفارش به خودسازی، خلاقیت و تحکیم بنیان خانواده سرفصل پند و اندرزهای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان برای روابط عمومی های استان بود.

پیش رو بودن ۲ رویداد مهم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موضوعی است که مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز شنبه در جمع روابط عمومی های استان به اهمیت آن اشاره کرد و از آنها خواست در این برهه خاص به صورت ریشه ای و غنایی برای شفاف سازی و آگاهی مردم از هم اینک برنامه ریزی کنند.

وی روابط عمومی ها را پند و اندرز داد: از ورود به مقوله تبلیغات انتخابات و جانبداری از جناح و گروه خاص سیاسی پرهیز کرده و به طور کامل بی طرف باشند و پخته و حساب شده عمل کنند.

آزادبخت خاطرنشان کرد: تمام جوسازی های دشمنان و برای خدشه در انتخابات است و نباید اجازه بدهیم گلایه های داخلی دستاویز توطئه دشمنان شود و در این راستا روابط عمومی ها نقش پررنگ و موثری دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی هرگز کهنه نمی شود و روابط عمومی ها باید آگاهانه و منطقی مردم را اهداف و دستاوردهای انقلاب آگاه ساخته و در اینباره خلاقیت و نوآوری به خرج داده و بهترین ایده را عملی کنند.

وی علاوه بر توصیه های سیاسی، اندرزهای دیگری هم برای روابط عمومی ها داشت و گفت: پیش از هر چیز به خود توجه کرده و تحکیم بنیان خانواده را در اولویت قرار دهند و با این کار توان و انرژی لازم را برای فعالیت در سازمان خود داشته باشند.

آزادبخت رمز موفقیت این افراد را در خودسازی و ارتباط شفاف و دوستانه با اعضای خانواده دانست.

به گفته او اگر خواهان اثربخشی و کارایی این افراد در جامعه هستیم باید انرژی و توان لازم را در جمع خانواده اندوخته تا انگیزه لازم برای پرداختن به امور روابط عمومی را داشته باشند.

اندرزهای انتخاباتی برای روابط عمومی‌های همدان

آزادبخت اشرافیت به شرح وظایف، حضور مستمر در دوره های آموزشی را هم به این افراد توصیه کرد و از مدیرکل روابط عمومی استانداری خواست: آموزش ها به روز رسانی شده و منطبق بر آخرین دستیافته های علمی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان قدرت اثرگذاری بر مدیران را در گرو داشتن روحیه قوی و خودساخته روابط عمومی البته به دور از غرور و خودپرستی دانست و تاکید کرد: در این راستا از تجربه ها و آموخته های پیشکسوتان هم بهره ببرند.

عملکرد روابط عمومی ها زیر ذره بین استانداری

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز از شرکت ضعیف روابط عمومی های استان در طرح ارزیابی انتقاد کرد و گفت: با وجود تسهیل و روان سازی فرآیند مذکور، تنها ۵۲ نفر گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه این طرح ارسال کرده اند.

عضویت در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات گلایه دیگر فاطمه حبیبی بود و تاکید کرد: تا پایان بهمن همه دستگاه های اجرایی موظف به عضویت در این سامانه هستند و کسانی که پیشتر عضو بودند باید به درخواست ها و شکایت های مردمی پاسخ بدهند.

به گفته وی روابط عمومی ها خودشان باید برای حفظ و ارتقای جایگاهشان تلاش کنند و تنها به چسباندن بنر و پرچم مناسبت های ملی و مذهبی سر در ادارات اکتفا نکرده و به دنبال ایده ها و خلاقانه های جدید برای بروز توانمندی های خود باشند.

اندرزهای انتخاباتی برای روابط عمومی‌های همدان

حبیبی تعامل و مشارکت با رسانه های استان را به روابط عمومی ها توصیه کرد و گفت: روابط عمومی ها رسانه های مکتوب و مجازی را در کنار خود حفظ کرده و کمبود نیرو در این پست را از این طریق جبران کنند.

پرداخت مطالبات رسانه ها موضوع نهایی مدیرکل روابط عمومی استانداری بود که به روابط عمومی ها سفارش کرد پرداخت بهای اشتراک نشریات را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

چندشغله بودن، معظل روابط عمومی

روابط عمومی ها همزمان یک یا دو شغل دیگر را همزمان در ادارات انجام می دهند، این درد مشترک بیش از یکصد روابط عمومی استان بود که در این نشست گرد هم آمده بودند.

توجه استاندار به روابط عمومی ها هم خواسته دیگر این افراد بود و خواستار برگزار شدن جلسه تخصصی نماینده عالی دولت در استان با روابط عمومی ها شدند.

نبود بانک اطلاعاتی از رسانه های استان نیز از نیازمندی های روابط عمومی ها اعلام و پیشنهاد تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از سوی خانه مطبوعات و ارسال آن به روابط عمومی ها مطرح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا