مجوز سرمایه‌گذاری در کرمانشاه ظرف 2 هفته‌ صادر می‌شود


مجوز سرمایه‌گذاری در کرمانشاه ظرف 2 هفته‌ صادر می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه یکی از مهترین راه‌ها برای اشتغالزایی را جذب سرمایه گذاری در استان اعلام کرد وگفت: مجوز سرمایه گذاری در استان ظرف 2 هفته صادر خواهد شد.

«هدایت حاتمی» روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: تنها در مواردی خاص همچون نیاز به کار کارشناسی امکان دارد زمان صدور مجوز طول بکشد.

وی با اشاره به برگزاری ۲ همایش تخصصی سرمایه گذاری در کرمانشاه، یادآور شد: تا پایان سال سه همایش تخصصی سرمایه گذاری دیگر برگزار خواهیم کرد.

حاتمی با اشاره به حضور سرمایه گذاران در پروژه های عمرانی گفت: ۲۰ پروژه شهری را برای سرمایه گذاری اعلام کرده ایم و این پروژه ها را به صورت روزانه رصد می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به حمایت از مشاغل کوچک نیز اشاره کرد و گفت: به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دنبال حمایت از مشاغل کوچک و زودبازده هستیم.

حاتمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ۴۰ کالا تولیدی کرمانشاه را به عنوان کالاهای پرمزیت شناسایی کرده ایم که می توانند برای استان سودآور و اشتغالزا باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کالاهایی همچون پشم و عسل معرفی شده اند، افزود: دیگر کالاها را نیز به مرور زمان با برنامه های مدون معرفی خواهیم کرد.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از ظرفیت های بهزیستی، بنیاد برکت و کمیته امداد برای حمایت از مشاغل کوچک بهره خواهیم گرفت، اظهارداشت: یکی دیگر از راهکارهای اصلی ما به منظور ایجاد اشتغال پایدار حمایت از واحدهای تولیدی ضعیف و فعال سازی واحدهای راکد است.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت در پایان آذر ماه امسال ۱۵ درصد از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده است.

گفته می شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر بیکار هم اکنون در استان کرمانشاه وجود دارد که هر سال هفت هزار و ۵۰۰ نفر به آنها اضافه می شود.

اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ایرانی نامزد قدیمی‌ترین جایزه سینمایی اروپا شد