لباس‌هایی که در مراسم گلدن گلوب 2020 خوش درخشیدند


لباس‌هایی که در مراسم گلدن گلوب 2020 خوش درخشیدند

بسیاری بر این باورند که بعد از اسکار معتبرترین مراسم فیلم و سریال گلدن گلوب است. در مراسم گلدن گلوب که برای غیرقابل پیش‌بینی بودنش شهرت دارد، سلبریتی‌هایی که شرکت می‌کنند همیشه کسانی هستند که جدیدترین ترندهای دنیای فشن را بر روی فرش قرمز می‌آورند. در ادامه برخی از این لباس‌ها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مجله‌های مد،‌ هفتاد و هفتمین مراسم جوایز گلدن گلوب در حالی برگزار شد که برخلاف تصور همه که فکر می‌کردند جوکر به عنوان بهترین فیلم درام انتخاب شود فیلم ۱۹۱۷ برنده این جایزه شد. در عوض واکین فینیکس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم درام جوکر شد. رامی یوسف برای سریال Ramy و فیبی والر بریج برای سریال Fleabag در بخش موزیکال و کمدی هر دو برنده بهترین بازیگر نقش اول شدند. همچنین فیلم جذاب کوئنتین تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود موفق به دریافت جایزه در ۳ رشته شد.

در این مراسم ستاره‌های سینما و تلویزیون از کشورهای مختلف در لباس‌های پرزرق و برق خود برای جلب توجه رقابت کردند. آنها در گلدن گلوب ۲۰۲۰ با لباس‌های اوت کوتور و جواهرات نفیس از برندهای مطرح یکی از هیجان‌انگیزترین سال‌ها تاکنون را رقم زدند.

در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب یا هر فرش قرمز دیگری اصولا لباس‌های مردان در مرتبه بعد از لباس زنان قرار می‌گیرد و کم‌اهمیت‌تر است، اما امسال ثابت شد که لباس‌های مردانه نیز با به خرج دادن ظرافت در خیاطی می‌توانند خیره‌کننده و بحث‌برانگیز باشند. برخی از بهترین لباس‌های سلبریتی‌ها را در این مراسم در زیر ببینید.

کد خبر 476375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در