پیام جالب ستاره قرمزها پس از آبی پوش شدن !


پیام جالب ستاره قرمزها پس از آبی پوش شدن !

اشلی یانگ کاپیتان سابق منچستریونایتد که دیروز رسما به اینتر منتقل شد با یک پست اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کرده و از آنها تشکر کرد. نوشته پیام جالب ستاره قرمزها پس از آبی پوش شدن ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیام جالب ستاره قرمزها پس از آبی پوش شدن !

پیام تشکر اشلی یانگ از باشگاه منچستریونایتد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۹
پیام جالب ستاره قرمزها پس از آبی پوش شدن !

اشلی یانگ کاپیتان سابق منچستریونایتد که دیروز رسما به اینتر منتقل شد با یک پست اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کرده و از آنها تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آنکه دیشب اعلام شد اشلی یانگ کاپیتان سابق منچستریونایتد با امضای قراردادی رسمی به اینترمیلان پیوسته، یانگ با انتشار یک پست اینستاگرامی خطاب به هواداران یونایتد از آنها تشکر کرده و با آنها خداحافظی کرد.

اشلی یانگ ۳۴ساله دیروز بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با باشگاه اینتر پشت میز مذاکره نشست و یک قرارداد شش ماهه با این تیم امضا کرد تا از این پس با پیراهن اینترمیلان به میدان برود. اشلی یانگ اما بعد از پیوستن به باشگاه ایتالیایی با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران یونایتد به خاطر حمایت‌هایشان در دوران ۹ ساله حضورش در این باشگاه قدردانی کرد.

پیام جالب ستاره قرمزها پس از آبی پوش شدن !

یانگ در این پست نوشت:

” من خوشحالم که به باشگاهی با این سنت قدیمی و با تاریخی از رقابتهای جدی و فتح جام پیوسته‌ام. باشگاهی که در بالاترین سطح بازی می‌کند. من به دنبال این هستم که به اینتر کمک کنم به حرکت در مسیر این سنت ادامه دهد. من ۹ سال فوق‌العاده در منچستریونایتد داشتم و از اینکه توانستم به عنوان کاپیتان این باشگاه نقش بازی کنم مفتخرم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از هیات مدیره باشگاه منچستریونایتد و هواداران باشگاه به خاطر حمایت‌هایشان در این دوره تشکر و قدردانی کنم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!