فیلم وحشتناک از درگیری اشرار قمه به دست در شهریار!


فیلم وحشتناک از درگیری اشرار قمه به دست در شهریار!

سه نفر از اعضای عوامل نزاع دسته جمعی که فیلم آن در شبکه های اجتماعی روز گذشته پخش شد، دستگیر شدند. روز گذشته در پی وقوع نزاع دسته جمعی تعدادی اراذل و اوباش با قمه در شهریار که فیلم آن در فضای مجازی منتشر گردید نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی ابتدا اقدام به پلمب دو واحد تجاری که در این نزاع مشارکت داشته اند کرد.

رکنا: سه نفر از اعضای عوامل نزاع دسته جمعی که فیلم آن در شبکه های اجتماعی روز گذشته پخش شد، دستگیر شدند. روز گذشته در پی وقوع نزاع دسته جمعی تعدادی اراذل و اوباش با قمه در شهریار که فیلم آن در فضای مجازی منتشر گردید نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی ابتدا اقدام به پلمب دو واحد تجاری که در این نزاع مشارکت داشته اند کرد.

دستگیری تعدادی از عوامل نزاع خیابانی در شهریار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار درباره انتشار فیلم درگیری چند شرور با قمه و شمشیر در یکی از خیابان‌های این شهرستان گفت: افرادی که در این نزاع شرکت کرده بودند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها نیز دستگیر شدند.
حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستات شهریار در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری چند شرور با قمه و شمشیر با یکدیگر در یکی از خیابان‌های این شهرستان اظهار داشت: در پی انتشار فیلم مذکور، یک اکیپ ویژه در نیروی انتظامی تشکیل و مغازه‌هایی که صاحبان آن‌ها در این درگیری حضور داشتند، پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که در این نزاع شرکت کرده بودند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و در اسرع وقت مابقی متهمان نیز دستگیر و به طور قاطع با آن‌ها برخورد خواهد شد.

عسگری پور تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و اجازه نخواهیم داد که این افراد به امنیت مردم خدشه وارد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح