چند سالی زمان میبرد تا فراری به تیم اول فرمول یک تبدیل شود


فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر اسکودریا فراری هشدار داد که اگر آنها بخواهند جای مرسدس را به عنوان تیم شماره یک فرمول یک بگیرند، چند سالی زمان نیاز خواهد بود. کیمی رایکونن آخرین راننده ای است که توانسته به همراه فراری در فصل 2007، قهرمانی رانندگان را ازآن خود کند و همچنین آخرین قهرمانی تیم ایتالیایی در جدول سازندگان به فصل 2008 برمی گردد....

فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر اسکودریا فراری هشدار داد که اگر آنها بخواهند جای مرسدس را به عنوان تیم شماره یک فرمول یک بگیرند، چند سالی زمان نیاز خواهد بود.

کیمی رایکونن آخرین راننده ای است که توانسته به همراه فراری در فصل 2007، قهرمانی رانندگان را ازآن خود کند و همچنین آخرین قهرمانی تیم ایتالیایی در جدول سازندگان به فصل 2008 برمی گردد. فراری در چهار دوره از پنج فصل گذشته، رده دوم جدول را بدست آورده و این در حالی است که مرسدس در فصل 2020 برای هفتمین قهرمانی پیاپی خود رقابت می کند.

چند سالی زمان میبرد تا فراری به تیم اول فرمول یک تبدیل شودچند سالی زمان میبرد تا فراری به تیم اول فرمول یک تبدیل شود متیا بینوتو

با اینکه نشانه های کمی از پیشرفت فراری نسبت به مرسدس وجود دارد، بینوتو می گوید که وظیفه آنها در هر فصل تلاش برای پیروزی بوده اما برای برتری کامل هنوز چند سالی زمان نیاز است:

برای گشودن چرخه پیروزی و همچنین قرارگیری در جلوی مرسدس به صورت مداوم، هنوز چند سالی زمان نیاز است. اما می دانم که ما به عنوان فراری، وظیفه اخلاقی مان این است که هر سال [برای پیروزی] تلاش کنیم.

بنابراین فصل 2020 را با هدف انجام بهترین ها شروع می کنیم و برای دوم شدن مسابقه نمی دهیم.

با اینحال اگر کسی بگوید که تیم را به بلوغ می رساند و تیم بر همه مسائل و دانش فنی تسلط خواهد داشت، منصفانه است که بگویم این کار دو روزه انجام نمی شود.

در طی روزهای گذشته، گزارش های منتشر شده از ایتالیا حاکی از آن است که مهندسان فراری فعلا دید خوبی نسبت به خودروی فرمول یک 2020 تیم شان ندارند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...