توزیع 10 تن سیمان در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان


توزیع 10 تن سیمان در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - توزیع 10 تن سیمان در مناطق سیل‌زده آق‌قلا، برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کودکان در گرگان، کشف محموله چوب جنگلی غیرمجاز در کردکوی و مشخص‌شدن حریف تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در مرحله حذفی لیگ برتر کشور از جمله خبرهای کوتاه امروز یکشنبه گلستان است.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری گلستان با شعار "نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده" در گرگان برگزار می شود.

۱۱ گروه از مراکز فرهنگی و هنری استان در سه بخش نمایش زنده عروسکی، کتاب‌خانه‌ای (نمایش خلاق و بازی‌های خلاق) و نمایش‌نامه‌نویسی در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان به اجرای نمایش می پردازند.

**

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی گفت: اقدام مجرمانه متخلفان در قطع و انتقال درختان توسکا و سفید پلت در مناطق جنگلی این شهرستان با حضور به موقع مامورین ناکام ماند و متهمان مجبور به فرار شدند.

به‌گفته فتاح قاسمی ۴ استر هیزم جنگلی غیرمجاز نیز در جنگلبانی ولاغوز این شهرستان کشف شد.

**

فرماندار آق قلا سهمیه در نظر گرفته شده سیمان برای بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این شهرستان را ۱۶ هزار تن اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۰ هزار تن سیمان در روستاها و مناطق شهری سیل زده آق قلا توزیع شد.

**

محمد رضا عباسپور دبیر هنری جشنواره ملی نگارگری آیات از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا هفتم بهمن ماه خبر داد و گفت: اکنون بیش از ۲۵۰ اثر هنرمندان ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان دومین جشنواره ملی نگارگری آیات اوایل اسفند در گرگان برگزار می شود.

**

در همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، از شورای آموزش و پرورش استان گلستان به عنوان شورای برتر آموزش و پرورش در مدیریت بحران مسائل آموزشی و پرورشی تجلیل شد.

**

محمودسقلی معاون آبزی پروری شیلات گلستان گفت: ذخیره سازی بچه ماهی در پن و قفس های مستقر در پهنه آبی گلستان در حال انجام است و تاکنون ۴۷ هزار قطعه بچه ماهی گونه قزل آلا با میانگین وزنی ۱۲۵ تا ۴۰۰ گرم در ۸ قفس ذخیره سازی شد.

**

بهزیستی گلستان اعلام کرد پارسال ۱۰ هزار و ۸۸۰ نفر در این استان از خدمات آموزشی پیش از ازدواج بهره‌مند شدند.

**

غفاری رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ شرکت در پارک علم و فناوری گلستان، ۶۷ شرکت در مرکز رشد گرگان و ۱۴ شرکت در مرکز رشد شرق گلستان در حال فعالیت هستند.

**

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: علیه اتفاقات و مسائلی که در روز بازی با شیمیدر قم گذشته، به فدراسیون شکایت می کنیم.

آرش فولادیان اظهار داشت: پس از درگیری جمعی از هواداران تیم شیمیدرقم با بازیکنان و هوداران گرگانی در ورزشگاه قم، وظیفه داریم‌ از آنان حمایت کنیم.

**

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان حریف خود در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور را شناخت.

این تیم پنجم بهمن ماه در مشهد و دهم بهمن در گرگان به مصاف تیم دختران آویژه صنعت پارسا این شهر می رود.

رقابت‌های مرحله حذفی به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه خواهد و بازی سوم در صورت نیاز به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا