آغاز دوره مقدماتی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در فارس


آغاز دوره مقدماتی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مجری طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) استان فارس از آغاز کلاس‌های آموزشی دوره مقدماتی این طرح در استان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته به‌مدت یک ماه در شیراز برگزار می‌شوند.

آغاز دوره مقدماتی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در فارس

سیدمصطفی موسوی، مجری طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه فراخوان ثبت‌نام این طرح در ماه گذشته در سطح استان اعلام شد، گفت: در مرحله اول قریب یک هزار نفر در این طرح پیش‌ ثبت‌نام کردند و در نهایت بعد از گزینش‌های انجام شده 270 نفر وارد بخش مقدماتی این طرح شدند.
وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی دوره مقدماتی این طرح از روز پنج‌شنبه، 26 دی‌ماه آغاز شد، افزود: دو جلسه اول این طرح در روزهای 26 و 27 دی‌ماه جاری در 6 نقطه شیراز برگزار شد.
موسوی اظهار کرد: دوره مقدماتی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) به یک ماه و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در شیراز برگزار می‌شوند.
مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: در پایان این دوره مقدماتی، یک آزمون نهایی برگزار خواهد شد و در پایان پذیرفته‌شدگان این آزمون به دوره اصلی طرح که به‌مدت 6 سال به طول می‌انجامد، راه پیدا خواهند کرد.
وی اظهار کرد: از تعداد 270 نفر شرکت‌کننده در بخش مقدماتی، 170 نفر دانش‌آموز پسر از سنین 8 تا 14 سال و 100 نفر نیز دختران 10 تا 15 سال را تشکیل می‌دهند.
موسوی در پایان یادآور شد که در دوره مقدماتی 6 استاد در بخش بانوان و 6 استاد در بخش آقایان به تدریس می‌پردازند که همگی از اساتید استانی و کشوری هستند.

یادآور می‌شود، این طرح با همکاری مشترک مؤسسه قرآنی ذکر جمیل و بخش قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم