آخرین تغییرات هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس


آخرین تغییرات هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس از اعمال تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره این اتحادیه خبر داد.

آخرین تغییرات هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه تغییراتی در ترکیب‌بندی این اتحادیه از زمان شکل‌گیری تاکنون انجام شده است، گفت: این اتحادیه از سال گذشته رسماً در استان فارس آغاز به کار کرد.
وی با یادآوری اینکه اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در یک فرایند انتخاباتی، توسط مدیران مؤسسات قرآنی استان انتخاب شدند، افزود: در سال گذشته یکسری تغییرات در ترکیب هیئت مدیره اتحادیه مدغم داشتیم.
اسلامی ادامه داد: در سال گذشته جمال پارسا، مدیر یکی از مؤسسات قرآنی جهرم جایگزین امیر فتح‌پور و بنده جایگزین زهرا کرباسی در هیئت مدیره این اتحادیه شدیم.
مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس با بیان اینکه در سال جاری نیز یکسری تغییرات در ترکیب هیئت مدیره اتحادیه شاهد بودیم، گفت: حجت‌الاسلام سجادیان، مدیر مؤسسه بوی گل یاس، جایگزین حجت‌الاسلام والمسلمین شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این‌ها در یک فرایند انتخاباتی نیز رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی استان فارس جمال پارسا انتخاب شدند که رئیس پیشین این هیئت، حجت‌الاسلام شاهسونی بوده است.
اسلامی در پایان یادآور شد: دوره هر هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی دو ساله است و به یاری خدا در سال آینده مجدداً انتخابات برای تشکیل هیئت مدیره جدید اتحادیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...