راهپیمایی زنان آمریکایی در واشنگتن علیه ترامپ


راهپیمایی زنان آمریکایی در واشنگتن علیه ترامپ

خبرگزاری آریا-چهارمین راهپیمایی زنان در مخالفت با مواضع دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه با حضور هزاران نفر از بانوان این کشور در خیابان‌های پایتخت برگزار شد.

راهپیمایی زنان آمریکایی در واشنگتن علیه ترامپ
خبرگزاری آریا-چهارمین `راهپیمایی زنان` در مخالفت با مواضع `دونالد ترامپ` رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه با حضور هزاران نفر از بانوان این کشور در خیابان‌های پایتخت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از العالم، رسانه‌های غربی از حضور هزاران نفر از زنان آمریکایی در چهارمین راهپیمایی سالیانه بانوان در واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا خبر دادند؛ راهپیمایی که روز شنبه (به وقت محلی) برگزار شد.
به نوشته «آکسیوس»، چهارمین تظاهرات سالیانه موسوم به «راهپیمایی زنان» روز شنبه در واشنگتن دی سی در حالی برگزار شد که این راهپیمایی در قیاس با اولین راهپیمایی زنان پس از مراسم تحلیف ترامپ در سال 2017 که میلیون‌ها نفر در آن حضور یافتند، جمعیت بسیار کمتری را توانست جذب کند.
طبق گزارش نیویورک تایمز، بیش از 25 هزار نفر به صورت آنلاین برای حضور در راهپیمایی روز شنبه اعلام آمادگی کرده بودند و در سراسر آمریکا بیش از 250 مراسم در رابطه با راهپیمایی زنان برگزار شده است.
زنان شرکت کننده در راهپیمایی پایتخت آمریکا با سر دادن شعارهای مختلف، به شدت مواضع ترامپ درباره مسائل مرتبط به سقط جنین، مهاجرت، تغییرات اقلیمی را محکوم کردند.
یکی از زنان حاضر در این راهپیمایی، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را «بزرگترین قلدر جهان» خواند و گفت: «من الان به شدت عصبانی‌تر از سه سال قبل هستم. ما همه می‌دانستیم که ترامپ فاجعه خواهد بود اما او فاجعه‌بارتر از آن چیزی بوده که ما فکرش را می‌کردیم».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی