خرید گیاهان مناسب آپارتمان


خرید گیاهان مناسب آپارتمان

امروزه فروشگاه‌های آنلاین خرید گل و گیاه، این امکان را در دسترس مشتریان قرار داده است که انواع گیاهان زیبا و کمیاب آپارتمانی را به راحتی و با اطمینان خاطر تهیه کنند. با خرید گل از فروشگاه‌های اینترنتی شما می‌توانید از سایر امکانات آنها نیز بهره‌مند شوید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فروشگاه آنلاین خرید گل و گیاه گلشو، این فروشگاه یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌ها در این زمینه است. گلشو علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود که شامل بسته‌بندی مقاوم محصول، خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات است، امکانات ویژه‌ای را نیز در اختیار خریداران خود قرار داده است. به عنوان مثال، فروشگاه آنلاین گل شو همواره تخفیفات ویژه‌ای را برای خریداران گل در نظر گرفته است. علاوه بر این، شما می‌توانید با خرید آنلاین گل و گیاه از این فروشگاه، از سایر امکانات آن مانند خدمات باغبانی و دیوار سبز، هدایای تبلیغاتی و زیورآلات گیاهی و گلدان فلزی نیز بهره بگیرید.

در ادامه به برخی از محصولات گلشو و شرایط آنها اشاره شده است:

خرید پوتوس و شرایط نگهداری از آن

گیاه پوتوس که به آن پیتوس نیز گفته می‌شود، یکی از بهترین انواع گیاهان آپارتمانی برای نگهداری است. زیرا شرایط نگهداری از این گیاه آسان است و می‌تواند تحت هر شرایطی به رشد و بقای خود ادامه دهد. از این رو اگر شما به دنبال خرید گیاهی برای آپارتمان خود هستید که شرایط رشد خاصی نیاز نداشته باشد، خرید پیتوس بهترین گزینه است.

گیاه پوتوس بومی جزایر سلیمان است و در دسته گیاهان گل شیپوری دسته‌بندی می‌شود. شما می‌توانید پوتوس را در گلخانه و محیط‌های گرم و مرطوب نگهداری و تکثیر کنید. شاخه‌های گیاه پیتوس خاصیت رونده دارند و بسیار سریع رشد می‌کنند. روی شاخه‌های این گیاه برگ‌هایی قلبی شکل و به رنگ سبز تیره یا ابلق می‌رویند. شرایط مورد نیاز رشد گیاه عبارتند از:

· نور کم: گیاه پوتوس این توانایی را دارد که حتی در سایه نیز به خوبی رشد کند. بنابراین خرید پوتوس برای آپارتمان‌های کم نور بهترین گزینه است. توجه داشته باشید که از قرار دادن پوتوس در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید. زیرا این سبب سوختن برگهای آن می‌شود.

· دمای بین ۱۵ الی ۲۵ درجه سانتیگراد: بهترین دما برای رشد گیاه پوتوس بازه دمایی ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است.

· آبیاری مناسب: بهترین زمان برای آبیاری پوتوس زمانی است که لایه‌ی بالایی خاک کاملاً خشک شده باشد.

· رطوبت کافی: شما می توانید برای تامین رطوبت مورد نیاز پتوس یک ظرف آب را در کنار گلدان آن قرار دهید.

· کوددهی: بهترین زمان برای کوددهی گیاه پوتوس، ابتدای فروردین تا آخر آبان است. شما می توانید در این بازه زمانی، هر ماه ۳ گرم کود به خاک گیاه تزریق کنید.

خرید گیاهان مناسب آپارتمان

خرید سانسوریا و شرایط نگهداری از آن

گیاه سانسوریا یک گیاه زینتی بسیار زیبا و همیشه سرسبز است. زیستگاه اصلی سانسوریا به مناطق گرمسیری آفریقای جنوبی غرب آفریقا برمی‌گردد. گیاه سانسوریا به صورت بوته‌ای رشد می‌کند. گیاه سانسوریا رشد خوبی دارد و طول آن معمولاً به بیش از یک متر می‌رسد. گونه‌های متفاوتی از سانسوریا در اندازه‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید از سانسوریا در مکان‌های مختلف منزل خود نگهداری کنید. زیرا این گیاه می‌تواند در برابر شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده و به رشد خود ادامه دهد. از این رو خرید سانسوریا گزینه‌ای مناسب برای آپارتمان است. گیاه سانسوریا گیاهی گل ده است و گل‌هایی به رنگ سبز و سفید در بخش میانی آن می‌رویند که عطر و بویی فوق العاده دارند. برگ‌های گیاه سانسوریا ضخیم، کشیده و شمشیر مانند هستند. معمولاً گونه‌ی ابلق سانشوریا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. شرایط رشد مورد نیاز سانسوریا عبارتند از:

· نور مستقیم آفتاب: سانسوریا زمانی که در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار گیرد، رشد بهتری خواهد داشت. اما این گیاه می‌تواند در محیط هایی با نور کمتر نیز به رشد خود ادامه دهد. به همین دلیل خرید سانسوریا به عنوان گیاهی آپارتمانی، گزینه ای مناسب است.

· آبیاری مناسب: توجه داشته باشید که آبیاری بیش از حد گیاه می‌تواند باعث از بین رفتن آن شود. بنابراین بهترین زمان برای آبیاری سانسوریا زمانی است که لایه بالایی خاک به طور کامل خشک شده باشد.

· رطوبت کم: گیاه سانسوریا برای رشد به رطوبت چندانی احتیاج ندارد. در واقع همان رطوبت موجود در اتاق برای گیاه کفایت می کند.

· کوددهی: برای رشد بهتر گیاه لازم است که هر دو هفته یکبار به خاک آن کود تزریق شود.

خرید گیاهان مناسب آپارتمان

خرید شامادورا و شرایط نگهداری از آن

نخل شامادورا که به آن نخل بامبو نیز گفته می شود، گیاهی از تیره الیکاس و بومی آمریکای مرکزی است. شامادورا ظاهری ظریف و باریک با برگ‌هایی به رنگ سبز تیره دارد. رنگ ساقه‌های گیاه روشن‌تر هستند و به کندی رشد می‌کنند. در واقع رشد شامادورا به گونه‌ای است که ارتفاع آن به بیش از ۲ متر نخواهد رسید. از این رو خرید شامادورا برای آپارتمان‌نشین‌ها یک پیشنهاد عالی است. شرایط نگهداری از نخل شامادورا عبارتند از:

· آبیاری کم: نخل شامادورا نسبت به آبیاری فراوان بسیار حساس است. بنابراین از باتلاقی کردن خاک آن جلوگیری کنید.

· رطوبت مناسب: برای تامین رطوبت مورد نیاز شامادورا می‌توانید روزانه برگ‌های آن را با آب اسپری کنید.

· دمای بین ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتی گراد: بهترین دمای محیط برای رشد شامادورا دمایی بین ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتی گراد است.

· خاک مرغوب: بهترین خاک مناسب برای رشد شامادورا، ترکیب خاک و کود است. در واقع کوددهی مناسب به خاک، در رشد آن بسیار موثر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وعدگاه