ایسنا به سراغ وعده‌های مسئولان می‌رود


ایسنا به سراغ وعده‌های مسئولان می‌رود

مدیران دستگاه های اجرایی مسئول و مامور خدمات‌دهی به جامعه و مردم هستند و به همین خاطر مسئولیت بزرگ‌تر و سنگین‌تری در ارتباط با عمل به وعده های خود بر عهده دارند...

وعده و وعید از اقسام خبر است؛ «وعد» در لغت به معنای وعده دادن برای انجام کاری در زمان یا مکان مشخص در آینده است. وعده خیر را «وعد» و تهدید و وعده شر را «وعید» می‌نامند. در قرآن کریم و همچنین در احادیث و روایات زیادی نیز از وعده یاد شده و درباره اهمیت آن گفته شده است. حضرت علی (ع) در میزان الحکمه می فرماید: "چیزی که از عهده انجام آن برنمی آیی را ضمانت نکن"؛ همچنین امام حسن (ع) می فرماید: "انسان، تا وعده نداده آزاد است. اما وقتی وعده می دهد زیر بار مسئولیت می رود، و تا به وعده اش عمل نکند رها نخواهد شد."

در این میان افرادی که در رده‌های مدیریتی و دستگاه های اجرایی مسئول و مامور خدمات‌دهی به جامعه و مردم هستند مسئولیت بزرگ‌تر و سنگین‌تری در ارتباط با عمل به وعده ها و پیگیری مطالبات مردمی بر عهده دارند، به همین خاطر لازم است که در بیان اظهارات و عنوان وعده‌های خود دقت و پیگیری بیشتری داشته باشند.

به اطلاع مخاطبان خبرگزاری ایسنا در بوشهر می رسانیم که از این پس بخش ویژه ای به نام "وعده سر وقت" و با رویکرد پیگیری وعده های مسئولین استانی و در راستای مطالبات، انتظارات و نیازهای هم استانی های عزیز جهت تحقق و به ثمر رسیدن طرح ها و پروژه هایی که وعده آغاز به کار و یا بهره برداری از آن توسط مسئولین اجرایی رده بالای استان همچون استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل در زمان مقرر داده شده است، در این خبرگزاری راه اندازی خواهد شد تا گامی در جهت نظارت رسانه بر عملکرد مسئولین استان و به تبع آن تحقق شعارها، وعده ها و نیز خواسته های مردم شریف استان بوشهر باشد.

به فراخور مناسبت‌ها و نشست‌ها، و سخنرانی‌های مسئولین بلند رتبه استان و وعده‌هایی که این عزیزان خواهند داد، موضوعات مطرح شده توسط این خبرگزاری مورد بررسی قرار گرفته و به آگاهی عموم خواهد رسید. شهروندان عزیز نیز می توانند مطالبات، نیازها و کمبودها و همچنین وعده های مطرح شده پیشین را از طریق بخش نظرات همین خبر یا دیگر اخبار منتشر شده در ایسنا بوشهر و یا آدرس ایمیل Isnabushehr@gmaill.com ارسال نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی