گرامیداشت جانباختگان هواپیمای اوکراین در جشنواره موسیقی فجر


گرامیداشت جانباختگان هواپیمای اوکراین در جشنواره موسیقی فجر

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیز را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می‌دارد.

به گزارش مشرق، در پنجمین جلسه شورای ارزیابی جشنواره با گرامیداشت یاد جان باختگان هواپیما از جمله روجا آزادیان از هنرمندان موسیقی که در این پرواز بود، گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نافرمانی مدنی مکمل آشوب خیابانی/ پشت‌پرده انصراف هنرمندان از جشنواره‌ فجر چیست؟+ عکس

به پیشنهاد شورای ارزیابی در این جلسه مصوب شد در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رویدادهای ویژه‌ای به یاد و خاطره درگذشتگان هواپیمایی اوکراین انجام می‌شود.

پنجمین جلسه شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور سیدامین مؤیدی مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، حمید قبادی نماینده معاونت امور هنری در شورای ارزیابی، محمد سریر، داود گنجه‌ای، زیدالله طلوعی، علی اطیابی نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و محسن رجب پور، نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برگزار شد.

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی نیز در پایان جلسه شورای ارزیابی جشنواره در این جلسه شرکت کردند.

معاون امورهنری با تشکر از شورای ارزیابی جشنواره گفت: همه در غم و اندوه عزیزان هموطن سوگواریم و همدلی و همراهی مردم و هنرمندان در این روزها بیشتر احساس می‌شود.

رسیتال پیانو میترا کوته چهارم بهمن ماه در تالار رودکی اجرا می‌شود.

میترا کوته پیانیست بین المللی ایرانی- اتریشی، ۴ بهمن‌ماه ۹۸ ساعت ۱۸ در تالار رودکی به اجرای آثار مشاهیر جهان را روی صحنه می‌برد.

کوته سال گذشته به عنوان سولیست با ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت همکاری داشت و در تالار رودکی رسیتال پیانو اجرا کرد.

در این اجرا آثاری از مشاهیر موسیقی جهان چون هایدن، شوبرت، شومان، راول توسط کوته نواخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !