پوستر بیانات رهبر انقلاب درباره حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا


پوستر بیانات رهبر انقلاب درباره حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه 27 دی فریاد انتقام ملت ایران را عامل اصلی ویرانی پایگاه نظامی آمریکا در عراق دانستند.

پوستر بیانات رهبر انقلاب درباره حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد به دستور ترامپ و توسط بالگرد‌های آمریکایی، ملت ایران در مراسم تشییع شهدای این حادثه در شهر‌های مختلف ایران، انتقام جویی خود را از ترامپ و آمریکا فریاد زدند. مردم همچنین با فعالیت خود در فضای مجازی با هشتگ «انتقام سخت»، خواستار گرفتن انتقام از مسببان ترور سردار سلیمانی شدند.

پس از گذشت ۵ روز از شهادت سردار سلیمانی در عراق و تشییع پیکر شهدا در ایران، سپاه پاسداران انقلاب، پایگاه هوایی عین الاسد که محل استقرار تروریست‌های آمریکایی بود را موشک باران کرد.

در راستای این اتفاق‌ها، نماز جمعه ۲۷ دی ماه تهران توسط رهبر معظم انقلاب و با حضور جمعیت عظیمی از مردم اقامه شد که حضرت آیت الله خامنه‌ای در خطبه‌های این نماز، سوخت حقیقی موشک‌های سپاه در جریان موشک باران پایگاه آمریکا را، فریاد انتقام ملت ایران معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: تصویری منتشرنشده از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یک روز برفی

در ادامه متن و پوستر منتشر شده از بیانات رهبر انقلاب در این خصوص را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: ‏فریاد انتقام ملت ایران، سوخت حقیقی موشک‌هایی بود که پایگاه آمریکایی را زیر و رو کرد. "

پوستر بیانات رهبر انقلاب درباره حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی