ماهانه 9100 تن آرد در جنوب‌شرق تهران توزیع می‌شود


ماهانه 9100 تن آرد در جنوب‌شرق تهران توزیع می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس اداره سیلو و غله جنوب شرق استان تهران از توزیع ماهانه 9 هزار و 105 تن آرد یارانه‌ای و آزاد بین نانوایی‌های این بخش از استان تهران خبر داد.

محمد گلدستانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران شامل ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت با بیش از یک میلیون نفر جمعیت از یک هزار و ۱۱۱ واحد نانوایی برخوردارند که ماهانه ۹ هزار و ۱۰۵ تن آرد بین این واحدهای نانوایی توزیع می‌شود.
وی گفت: از مجموع نانوایی‌های فعال در مناطق شهری و روستایی جنوب‌شرق تهران، ۷۵۲ واحد یارانه‌ای و ۳۵۹ واحد آزاد یا نیمه‌یارانه‌ای هستند.
وی سهمیه آرد یارانه‌ای و آزاد شهرستان ورامین را به ترتیب یک هزار و ۸۰۰ و ۸۹۸ تن، شهرستان پاکدشت ۲ هزار و ۲۵۰ و ۸۰۲ تن، شهرستان پیشوا ۶۹۰ و ۴۴۵ تن و سهیمه آرد یارانه ای قرچک را یک هزار و ۵۱۲ و آرد آزاد این شهرستان را ۷۱۲ تن اعلام کرد.
گلدستانی افزود: در حال حاضر ۴ کارخانه آرد در حوزه جنوب‌شرق استان تهران مشغول به فعالیت می‌باشند که گندم مورد نیاز این کارخانجات نیز بدون مشکل تأمین می‌شود.
رئیس اداره سیلو و غله جنوب‌شرق استان تهران گفت: در سال زراعی گذشته، بیش از ۵۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت خریداری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است