25 هزار مترمربع از خیابان‌های شهر قصرشیرین آسفالت شد


25 هزار مترمربع از خیابان‌های شهر قصرشیرین آسفالت شد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست شهرداری قصرشیرین گفت: 25 هزارمترمربع از خیابان‌های این شهر با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار بهسازی و روکش آسفالت شده است.

عباس کرمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات روکش آسفالت و بهسازی شامل ۱۲ هزار مترمربع از معابر محله نصرآباد با هفت میلیارد ریال و ۱۳ هزار متربع از خیابان های محله فاز ۲ قصر جدید با هشت میلیارد ریال اعتبار است.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای بهسازی خیابان های سطح شهر موزاییک فرش خیابان شهدا تا میدان مرزبانی در سطح شهر نیز به طول ۲ هزار متر مربع و ۴۵۰ متر جدول گذاری با سه میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

سرپرست شهرداری قصرشیرین گفت: با توجه به ایام پایانی سال و در آستانه سال نو، ترمیم جداول، رنگ آمیزی معبرها، خیابان های سطح شهر، ترمیم روکش آسفالت، بهسازی المان ها و مبلمان های شهری، تعمیر وسایل بازی بوستان ها و تنظیف خیابان ها و بوستان های شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کرمی ادامه داد: با همکاری اعضای شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای ایجاد شهری زیبا و در خورشان مردم قصرشیرین بکار گرفته ایم.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد و در همه ایام سال به خصوص اواخر بهمن تا پایان فروردین با توجه به آب و هوای مناسب پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید