تکمیل ساختمان هلال احمر نوشهر 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


تکمیل ساختمان هلال احمر نوشهر 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نوشهر - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: برای تکمیل ساختمان و انبار امدادی نیمه کاره این جمعیت به 2 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

علیرضا شیروانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات احداث ساختمان جمعیت هلال احمر نوشهر در چهار طبقه با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع به همراه انبار امدادی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در زمینی به وسعت ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع از ابتدای امسال آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون با صرف بیش از ۶۰۰ میلیون تومان از محل تملک دارایی شهرستان و استان این پروژه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر با اشاره به توقف چهار ماهه عملیات ساخت این بنا به دلیل نبود اعتبار گفت :‌ بر اساس برآورد های صورت گرفته حداقل به ۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل این پروژه نیاز است.

وی گفت: برای جذب بودجه لازم تاکنون پیگیری‌های لازم از سوی مسوولان استانی و شهرستانی انجام شده و نیازمند تعامل بیشتر مسوولان کشوری و استانی است.

شیروانی اظهار داشت: پس از تامین اعتبار لازم ساختمان و انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ظرف مدت شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این ساختمان علاوه بر واحد اداری و آموزشی هلال احمر، مرکز فیزیوتراپی و مرکز توزیع وسایل دیالیز مصرفی مراکز درمانی غرب مازندران نیز پیش بینی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر با اشاره به وجود تنها ۲ دستگاه آمبولانس در این شهرستان افزود: با توجه به وسعت شهرستان و حضور میلیونی گردشگران داخلی و خارجی این دو دستگاه آمبولانس جوابگوی نیاز شهرستان نیست باید تعداد آمبولانس ها به ۴ دستگاه افزایش یابد.

جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با ۲ هزار و ۲۲۴ عضو و ۲ پایگاه امداد جاده ای و ساحلی سی سنگان و کوهستانی کجور به حادثه دیدگان خدمات نجات و امداد ارائه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام