ترددهای کمتر از 15 دقیقه به پارکینگ فرودگاه بندرعباس رایگان شد


ترددهای کمتر از 15 دقیقه به پارکینگ فرودگاه بندرعباس رایگان شد

بندرعباس- ایرنا- با ورود دستگاه قضایی هرمزگان ، ترددهای کمتر از 15 دقیقه وسایل نقلیه به پارکینگ فرودگاه بین المللی بندرعباس رایگان شد.

رئیس کل دادگستری دوشنبه در این خصوص اظهارداشت: با توجه به گزارش و اعتراض شهروندان در خصوص دریافت وجه در ورودی پارکینگ فرودگاه بندرعباس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علی صالحی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده ، تعداد زیادی از ترددها به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس ، مربوط به افرادی است که قصد همراهی ، بدرقه و یا استقبال از مسافران خود را داشته و هیچ استفاده‌ای از پارکینگ ندارند.

وی بیان داشت: از نظر قانونی دریافت وجه باید در مقابل ارائه خدمات بوده و دریافت هزینه از افرادی که استفاده ای از خدمات پارکینگ ندارند ، خلاف حقوق عامه است.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست های مردمی و بررسی صورت گرفته مقرر شد جهت جلوگیری از تضییع حقوق عامه ، ترددهای کمتر از ۱۵ دقیقه رایگان باشد.

فرودگاه بین ‌المللی بندرعباس با روزانه ۴۰ سورتی پرواز رفت و برگشت بیشترین تعداد پروازها را در هرمزگان به خود اختصاص داده و دارای حدود ۱۹ مسیر پروازی داخلی و ۲ مسیر پروازی خارجی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج