اشتری: تامین امنیت اقتصادی از وظائف پلیس است


اشتری: تامین امنیت اقتصادی از وظائف پلیس است

تهران- ایرنا- اقدامات دشمن در جنگ اقتصادی و عملکرد برخی از مدیران سبب شده تا با مشکلاتی در حوزه اقتصاد روبه‌رو شویم به همین دلیل نیروی انتظامی وظیفه دارد که در عرصه‌ اقتصادی، امنیت ایجاد کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب افزود: ایجاد امنیت در فضای اقتصادی یکی از بسترهای امنیت است، براین اساس باید امنیت سرمایه‌گذاران، کارگزاران و فعالان اقتصادی تامین شود و مطمئن باشند که امنیت آن‌ها تامین شده است.

سردار حسین اشتری روز سه شنبه در نخستین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید در سالن اجلاس سران افزود: نباید به امنیت اقتصادی کشور خدشه‌ای وارد شود چرا که در شرایط فعلی، از موضوعات مهم در کشور مساله اقتصاد است.

وی ادامه داد: چنانچه به نتایج نظرسنجی‌های انجام شده از مردم رجوع کنیم، خواهیم دید که بیشترین دغدغه‌ مردم مساله اقتصادی است براین اساس اگر از مردم بپرسیم که درخواستشان از دولت یا مجلس چیست قطعا، خواهند گفت که بیشترین دغدغه و توقع آن‌ها ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: دشمن برای ضربه زدن به کشور، هدف گذاری کرده است به همین دلیل فعالیت هایی انجام می دهد تا به اهداف عالیه‌ ای که پیش بینی و برنامه ریزی کرده ایمف نرسیم.

اشتری ادامه داد: باید با استفاده از تکنولوژی روز از سرچشمه و مبدا، از قاچاق جلوگیری شود. پلیس تلاش می کند تا مشکلات اقتصادی را از سر راه فعالان اقتصادی بردارد به همین دلیل رویکرد پلیس در این زمینه سلبی نیست.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی امسال راه اندازی شد چرا که اگر با مفاسد و مجرمان اقتصادی با هدف ارتقاء و رونق تولید در کشور برخورد شود، می‌تواهیم از فعالان اقتصادی که مجاهدانه در کشور تلاش می‌کنند، حمایت کرده تا امنیت آن ها تضمین شود.

اشتری تاکید کرد: باید با کسانی که ساماندهی شده و غیر ساماندهی شده، اقدام به قاچاق می‌کنند، برخورد شود چرا که پلیس در این زمینه مستنداتی دارد که قاچاق ساماندهی شده است از سوی دیگر توضیحاتی در این مورد وجود دارد که باید با هر نوع قاچاق برخورد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس