آلبوم تکنوازی کمانچه «نهانگاه» از هومان رومی منتشر شد


آلبوم تکنوازی کمانچه «نهانگاه» از هومان رومی منتشر شد

هومان رومی، آهنگساز، مدرس و نوازنده کمانچه پنجمین آلبوم رسمی خود را در فضایی از موسیقی ردیف-دستگاهی و در قالب سه قطعه به اجرا در آورده است. نوشته آلبوم تکنوازی کمانچه «نهانگاه» از هومان رومی منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم تکنوازی کمانچه «نهانگاه» از هومان رومی منتشر شدآلبوم تکنوازی کمانچه «نهانگاه» از هومان رومی منتشر شدهومان رومی

آلبوم کمانچه نوازی نهانگاه از هومان رومی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا روانه بازار شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، هومان رومی، آهنگساز، مدرس و نوازنده کمانچه پنجمین آلبوم رسمی خود را در فضایی از موسیقی ردیف دستگاهی و در قالب سه قطعه به عناوین «نهان از خود»، «بانگ نهان» و «مست جنون» ساخته و پرداخته است.

ضبط قطعات این اثر در استودیو پاییز با صدابرداری و میکس-مسترینگ حسن خدایی انجام شده است.

هومان رومی زاده ۱۳۵۶ در خرم آبادِ لرستا، فراغ التحصیل رشته نوازندگی ایرانی (کمانچه) از دانشگاه هنر تهران و از هنرآموختگانِ اساتید هادی منتظری، احمد مراحمی، علی اکبر شکارچی و کیهان کلهر است و همچنین به استادی دانشگاه و تدریس آزاد موسیقی مشغول است. او اجراهای متعددی به صورت تکنوازی و گروه نوازی در داخل و خارج از کشور داشته که همکاری با گروه های عبدالقادر مراغه ای در پروژه شهرآشوب، گروه همساز، گروه غوغا و گروه بین المللی نیو آنسامبل هلند، تنظیم برخی قطعات برای آلبوم های آهنگسازان دیگر و نوازندگی از آن جمله اند. رومی پیش از اثر تازه اش، چهار آلبوم شو عید (شب عید)، صبح، پرواز در بی کران و در مسیر فصل ها را منتشر کرده است.

شایان ذکر است که آلبوم تکنوازی کمانچهء نهانگاه از هومان رومی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا