برق زیرکوه وصل شد


برق زیرکوه وصل شد

بیرجند - ایرنا - فرماندار زیرکوه گفت: برق اکثر مناطق این شهرستان که در اثر بارش باران روز گذشته قطع شده بود، امروز (سه‌شنبه) وصل شد.

محمدحسین عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل قطعی برق در مناطقی از شهرستان مربوط به افت فشار در خطوط انتقال برق بود که به دلیل بارش باران و شرایط آب و هوایی عیب‌یابی خطوط در شب گذشته امکان‌پذیر نبود.

وی بیان کرد: از صبح امروز مشکل برق شهرستان رفع شده و برق حوزه مرز از شهرستان درمیان و بخش شاسکوه، حاجی آباد و زهان از شبکه فشار متوسط شهرستان قاینات تامین شد.

فرماندار زیرکوه اظهار داشت: رفع همیشگی افت فشار خطوط انتقال برق برای جلوگیری از آسیب به زیرساخت‌ها به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی نیز منتقل شده است تا در بلندمدت این مشکل رفع شود.

وی گفت: همچنین در چند روز گذشته روستاهای شاج، زردان، حسین آباد و عباس آباد شهرستان به دلیل ترکیدگی شبکه و هدرفت آب مشکل تامین آب داشتند که بازید میدانی و عیب‌یابی انجام شده و مشکل تامین آب این روستاها هم اکنون رفع شده است.

بارش پراکنده باران و برف در برخی نقاط خراسان جنوبی ادامه دارد و طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی سامانه بارشی جدید فردا (چهارشنبه) وارد این استان می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس