توسعه عدالت محور در حوزه ورزش یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است/دولت خود این مطالبه مردمی را پیگیری خواهد کرد


 توسعه عدالت محور در حوزه ورزش یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است/دولت خود این مطالبه مردمی را پیگیری خواهد کرد

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با مثبت خو اندن دیدارش با وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت مطالبات مردمی را پیگیری می کند ، اظهار داشت: توسعه عدالت محور در حوزه ورزش یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، حیدر علی کامیاب با اشاره به نشست مشترک خود باوزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار موضوعات مختلفی نظیر شتاب بخشیدن به روند توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی یکی از موارد مهم بررسی شده در این نشست را پروژه شش هزار نفر های شیراز عنوان کرد و افزود: تاکید وزیر ورزش و جوانان تکمیل سریع این پروژه با رفع تمام نواقص و کمبودهای احتمالی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود برای حصول این منظور مقرر گردید میزان حضور نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکنورزشی کشور در شیراز افزایش یابد.

کامیاب با بیان اینکه توسعه عدالت محور در حوزه ورزش یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است افزود: به این منظور توسعه این زیرساخت‌ها در مناطق محروم جزو اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان فارس است.

وی ادامه داد:بر اساس این سیاست احداث استخر در زرین دشت که مطالبه بخش عمده‌ای از مردم است با تخصیص اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیون تومان مورد تایید وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

کامیاب با اشاره به این که ابتدا قرار بود بخش خصوصی برای احداث این پروژه پیشگام شود افزود:با عدم استقبال بخش خصوصی برای ورود به این پروژه، دولت خود این مطالبه مردمی را پیگیری خواهد کرد.

او از کلنگ زنی این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: تخصیص اعتبار برای تعمیر کف پوش سالن کردیان از توابع قطب آباد جهرم و احداث سالن اختصاصی صخره نوردی در جهرم از دیگر دستاوردهای این نشست مشترک بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از اختصاص یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه جوانان و مشخصاً در بخش‌هایی نظیر ازدواج، کارآفرینی و مقابله با آسیب های اجتماعی نیز خبر داد و افزود: ۷۵ زمین مینی فوتبال در استان فارس با تهیه چمن مصنوعی آماده بهره برداری است که با نظر مساعد وزیر اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از آنها در این نشست تامین شد.

کامیاب از پروژه‌های نظیر سالن مشارکتی لار، چمن بیرم و... به عنوان پروژه هایی که در این سفر در خصوص بهره برداری از آن ها در آینده ای نزدیک و گفتگو شده است خبر داد و افزود: تا پایان سال تعداد زیادی از پروژه های ورزشی در روستاهای استان نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)