راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اول


راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اول

شما لباس عروس خود را انتخاب کرده اید و به دنبال جواهرات مناسب با لباس خود هستید .بعد از ماهها جستجو ، سرانجام لباس عروسی خود را پیدا کردید . اکنون که یکی از سخت ترین قسمت های آماده سازی روز بزرگ به پایان رسیده است ، وقت آن رسیده که در مورد  جواهرات و لوازم جانبی دیگر،فکر کنید. بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟ و البته می دانید که مدل مو و جواهرات...

شما لباس عروس خود را انتخاب کرده اید و به دنبال جواهرات مناسب با لباس خود هستید .بعد از ماهها جستجو ، سرانجام لباس عروسی خود را پیدا کردید . اکنون که یکی از سخت ترین قسمت های آماده سازی روز بزرگ به پایان رسیده است ، وقت آن رسیده که در مورد جواهرات و لوازم جانبی دیگر،فکر کنید. بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟ و البته می دانید که مدل مو و جواهرات عروس ارتباط زیادی با یقه لباس عروس دارند .

شما خواهان کدام یقه هستید : یقه قایقی، دلبر کلاسیک یا یقه یک شانه.

برای اینکه به شما کمک کنیم دریابید که چه چیزی برای لباس شما مناسب است ، ما تعدادی از استایل های عروس را به شما نشان می دهیم . آنها به شما کمک می کنند تا بر اساس لباسی که انتخاب کرده اید ، گردنبندها ، گوشواره ها و دستبندهای مورد نظر خود را انتخاب کنید .

یقه بدون بند (دکلته): گردنبند چوکر

راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اولاز آنجا که تمام گردن شما با لباس بدون بند در معرض دید است ، گردنبند شما توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

با استفاده از یقه بدون بند ، بهتر است گردنبند چوکر انتخاب کنید .مانند گل یا یک فلز ساده یا چوکر مروارید. در ادامه نمونه هایی از گردنبند چوکر با لباس دکلته را مشاهده میکنید .
راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اول

یقه v: گردنبندهای چند رشته ای

راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اولگردنبندها ی چند رشته ای و آویز بلند برای یقه باز و یا v مناسب هستند .

راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اول

یقه مربع : گردنبند چوکر ظریف

راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اولبا این مدل یقه می توانید چوکر خیلی باریک و ساده استفاده کنید .

محتوای بیشتر در این بخش: « چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس
بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی