فیلم | مار کبری در خوابگاه دختران دانشگاه


فیلم | مار کبری در خوابگاه دختران دانشگاه

ورود مار کبرای 2 متری به خوابگاه دانشگاهی در هند، موجب رعب و وحشت دانشجویان دختر شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ورود یک مار کبری به خوابگاه دانشگاهی در هندوستان خبرساز شد. این مار سمی که بیش از ۲ متر طول داشت، پس از ورود به خوابگاه موجب رعب و وحشت دانشجویان دختر شد.

این اتفاق در تاریخ ۱۸ ژانویه در خوابگاه دانشجویان دانشگاه بهاراتیار در شهر " کویمباتور" واقع در ایالت تامیل نادو در جنوب هند رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است، این مار کبری را در خوابگاه دانشجویان نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مار پس از پیمودن مسیر راهرو وارد سرویس بهداشتی خوابگاه دانشجویان می‌شود. در ویدئوی منتشرشده صدای چند دانشجوی دختر که با دیدن این مار دچار ترس و وحشت شده‌اند شنیده می‌شود.

بلافاصله مسئول خوابگاه دانشجویان با مسئولان مربوطه تماس گرفت و یک تیم از اداره جنگلبانی هند در محل حادثه حاضر شدند. چند پرسنل جنگلبانی با ورود به خوابگاه و استفاده از تجهیزات مخصوص این مار را شکار و این جانور را از این محل به بیرون منتقل کردند. خوشبختانه با هوشیاری دانشجویان با وجود ورود این جانور خطرناک به داخل خوابگاه به کسی آسیب وارد نشد.

گفتنی است ورود این مار کبری به داخل خوابگاه دانشجویان هندوستانی در حالی خبرساز می‌شود که اوایل امسال نیز ورود یک مارشاه کبرای ۴.۵ متری به داخل یک خانه روستایی در "رایاگادا" هند خبرساز شده بود. زن میانسال هندی که برای پختن غذا وارد آشپزخانه شده بود ناگهان این مار را مشاهده کرد.

کد خبر 479681

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی