برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در آستان دو هزار امام‌زاده/ تداوم آئین‌های یادبود سردار سلیمانی تا 22 بهمن


برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در آستان دو هزار امام‌زاده/ تداوم آئین‌های یادبود سردار سلیمانی تا 22 بهمن

حجت‌الاسلام نوروزپور از استمرار برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در ایام فاطمیه دوم خبر داد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های پاسخگویی به شبهات دینی و سوالات شرعی از محورهای این سوگواره است که در دوهزار امامزاده کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمد نوروزپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، از استمرار برپایی سوگواره «یاس نبوی» در جوار دو هزار امامزاده و بقعه متبرکه کشور در ایام فاطمیه دوم خبر داد و اظهار کرد: این سوگواره در قالب برپایی خیمه های معرفت و غرفه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات دینی با حضور روحانیون متخصص و مبلغ در عرصه ترویج و نشر سیره فاطمی برگزار می شود.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه اوج برپایی سوگواره یاس نبوی در روزهای منتهی به شهادت حضرت فاطمه(س) یعنی در روزهای هشتم، نهم و دهم بهمن98 است، ابراز کرد: سخنرانی، عزاداری و مرثیه سرایی، قرائت بخشی از خطبه فدکیه و قرائت زیارتنامه حضرت زهرا (س) از دیگر محورهای سوگواره یاس نبوی است که اجرای آنها در آستان امامزادگان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام نوروزپور همچنین به برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی تا اربعین این شهید(22 بهمن) اشاره کرد و گفت: بر اساس نوبت بندی صورت گرفته بزرگداشت این سردار والامقام اسلام در دو هزار امامزاده و بقعه شاخص استان های مختلف کشور برگزار می شود.

مدیربقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرماندهان مقاومت به منظور سخنرانی در آئین های یادبود شهدای مقاومت در امامزادگان و بقاع متبرکه در استان‌های مختلف کشور، دعوت به عمل آمده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی