سرما در کرمان شدید نخواهد بود


سرما در کرمان شدید نخواهد بود

رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با بیان این مطلب که بعید می‌دانم که هوای شهر کرمان حتی به منفی 8 برسد، ادامه داد: دمای شهر کرمان همانند هفته گذشته خواهد بود و سرمای که اعلام شده برای شمال غرب کشور پیش‌بینی شده است و سرمای شدید برای استان کرمان نخواهیم داشت.

"حمیده حبیبی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برخی شایعات در خصوص ورود جبهه بسیار سرد و بی‌سابقه به استان کرمان گفت: از روز جمعه(۴ بهمن ماه) به بعد مقداری دمای هوا کاهش پیدا می‌کند اما سرمای آن زیاد نیست.

وی با بیان این مطلب که بعید می‌دانم که هوای شهر کرمان به منفی ۸ برسد، ادامه داد: دمای شهر کرمان همانند هفته گذشته خواهد بود و سرمای که اعلام شده برای شمال غرب کشور پیش‌بینی شده است و سرمای شدید برای استان کرمان نخواهیم داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: اواخر وقت امروز (۲ بهمن‌ماه) بارندگی‌ها از سمت غرب استان آغاز و بارش‌ها تا صبح جمعه در سطح استان خواهیم داشت، ضمن آنکه بیشترین بارش‌ها در جنوب استان خواهد بود و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

وی با بیان این مطلب که در این هفته بیشتر مناطق استان وزش تند بادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد: بیشترین وزش‌ باد در غرب و مرکز استان خواهد بود.

حبیبی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی، برف برای شهر کرمان به ارمغان نخواهد آورد، ادامه داد: پس از پایان بارش‌ها، هوا رو به سردی می‌رود و از ۵ روز دیگر سرمای هوا کاملا محسوس و همانند هفته قبل ماندگار است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟