سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی برای تنظیم بازار گوشت کشور دارد


سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی برای تنظیم بازار گوشت کشور دارد

زاهدان- ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با توجه به هم مرز بودن با کشورهای افغانستان و پاکستان ظرفیت بالایی در زمینه تنظیم بازار گوشت کشور دارد.

ماندانا زنگنه روز چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان با وارد کردن دام از کشورهای همسایه و پرواربندی علاوه بر ایجاد اشتغال نقش مهمی در تظیم بازار گوشت کشور دارد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان برای ورود دام و تظیم بازار گوشت کشور به خوبی استفاده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تنظیم بازار این استان را با توجه به ماه‌های پایانی سال ضروری دانست افزود: دستگاه‌های متولی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با جدیت بیشتر بر روند ارائه کالا و خدمات نظارت داشته باشند و با سودجویان برخورد قاطع شود.
وی خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار در انجام فعالیت‌های خود بویژه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی و گشت‌های مشترک با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند.

زنگنه همچنین گفت: با توجه به شدت خسارات سیل در سیستان و بلوچستان تداوم کمک‌ها تا بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی ضروری است.

وی ادامه داد: همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کمک به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان باید مستمر باشد و همگان موظفند تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در این زمینه به کارگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی