دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز


دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

ویجت هواشناسی برای ویندوز کمک می‌کند همیشه از وضعیت آب و هوا در شهر خود مطلع مانده و هرگز غافل‌گیر نشوید. همراه با معرفی هر ویجت نمایش دمای هوا در ویندوز لینک دانلود آن نیز قرار گرفته است. پیگیری مرتب وضعیت آب و هوا بر هر فردی واجب است، هر چند آن را دوست نداشته... نوشته دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

ویجت هواشناسی برای ویندوز کمک می‌کند همیشه از وضعیت آب و هوا در شهر خود مطلع مانده و هرگز غافل‌گیر نشوید. همراه با معرفی هر ویجت نمایش دمای هوا در ویندوز لینک دانلود آن نیز قرار گرفته است.

پیگیری مرتب وضعیت آب و هوا بر هر فردی واجب است، هر چند آن را دوست نداشته باشید. لزوم انجام این کار در برخی مناطق دنیا شدیدا احساس می‌شود. در قسمت‌هایی از کره زمین، تبدیل شدن ناگهانی آب و هوای آفتابی به طوفانی و بارانی اتفاق عجیبی نیست. البته به وسیله پیگیری گزارش هواشناسی، قادر به پیش‌بینی این دسته حوادث خواهید بود. برای این که چک کردن وضعیت را از یاد نبرید، می‌توانید از یک ویجت هواشناسی برای ویندوز استفاده کنید تا وضعیت آب و هوا به طور مرتب به شما گزارش شود.

اگرچه برخی کاربران، استفاده از ویجت هواشناسی در صفحه خانه رابط کاربری گوشی هوشمند خود را بیشتر ترجیح می‌دهند، اما کاربران زیادی در طول روز همواره پای میز سیستم دسکتاپ مشغول کار بوده و زیاد با گوشی سر و کله نمی‌زنند. برای این دسته کاربران، دانلود ویجت هواشناسی برای ویندوز راهکار بهتری است.

نحوه دریافت ویجت‌های ویندوز

قبل از بررسی فهرست بهترین ویجت‌های هواشناسی ویندوز، ابتدا باید از نحوه فعال‌سازی آن‌ها اطلاع پیدا کنید. متاسفانه در ویندوز 10، همچون ویندوز 7، امکان نصب و استفاده از ویجت به صورت پیش‌فرض میسر نیست و برای افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از آن‌ها، ابتدا باید نرم افزاری را نصب کرد. برنامه 8GadgetPack ابزار مناسبی است. با کلیک روی نام برنامه به وب سایت آن ارسال خواهید شد. برنامه را دانلود و نصب کنید.

با نصب این نرم افزار به صورت پیش‌فرض چند گجت نیز نصب خواهد شد. اگر در پی نصب ویجت‌های کاربردی بیشتری در دسکتاپ ویندوز 10 خود هستید، باید از اپلیکیشن Win7Gadgets استفاده کنید. گفتنی است چند ویجت هواشناسی برای ویندوز معرفی شده در این مطلب قدمت زیادی داشته و توسعه آن‌ها به سال‌ها قبل برمی‌گردد، اما همچنان کارایی خود را حفظ کرده‌اند. با کلیک روی نام هر ویجت به صفحه دانلود آن منتقل خواهید شد.

MSN Weather Widget

دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوزدانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

در حالت نمایش پیش‌فرض ویجت هواشناسی برای ویندوز MSN، نام شهر، دمای هوا، ساعت و وضعیت هوا در حال حاضر، قابل رویت است. با کلیک روی نام شهر، مرورگر وب باز شده و به صفحه نمایش کامل وضعیت آب و هوای MSN ارسال خواهید شد تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید. در صورت کلیک روی هر قسمت دیگری از این ویجت به جز نام شهر، پنجره جدیدی در همانجا باز شده و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا برای پنج روز پیش رو نمایش داده می‌شود. متاسفانه گزینه‌ای برای نمایش اطلاعاتی همچون میزان رطوبت، سرعت باد یا رادار وجود نداشته و فقط اطلاعات پایه و ضروری قابل رویت است.

Chameleon Weather

دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوزدانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

در فهرست 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز Chameleon Weather را باید ساده‌ترین گزینه دانست. تنها اطلاعات نمایش داده شده در قالب پنجره‌ای کوچک، میزان دمای کنونی، بیشترین و کمترین دما طی روز جاری و وضعیت کنونی آب و هوا است. بعد از جستجوی نام شهر خود و یافتن آن در تنظیمات، اپلیکیشن بقیه پیکربندی‌ها را انجام داده و اطلاعات پیش‌بینی هوا در منطقه محل زندگی‌تان را جمع‌آوری خواهد کرد. این ویجت هواشناسی برای ویندوز، ابعاد کوچکی داشته و به راحتی در هر قسمتی از دسکتاپ قرار می‌گیرد.

AccuWeather

دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوزدانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

AccuWeather را به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌ها برای مشاهده وضعیت آب و هوا در سراسر دنیا می‌شناسند. این وب سایت برای رفاه حال کاربران ویندوز، یک ویجت طراحی کرد. با کلیک روی آیکون آبی واقع در گوشه بالا و سمت راست ویجت قادر به مشخص کردن موقعیت مکانی خود خواهید بود. در ادامه دما و وضعیت کنونی آب و هوا در شهر شما نشان داده می‌شود. به وسیله کلیک روی مرکز ویجت، وضعیت آب و هوا طی پنج روز آتی را مشاهده می‌کنید.

با کلیک روی نام شهر در این ویجت هواشناسی برای ویندوز مرورگر وب باز شده و اطلاعات جزئی‌تری دریافت خواهید کرد. در حالت نمایش پیش‌بینی هوا طی روزهای پیش رو، به وسیله کلیک روی آیکون + پایین هر روز هفته، مرورگر وب باز شده و اطلاعات دقیقی درباره وضعیت آب و هوا در آن روز نمایش داده می‌شود.

My Weather

دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوزدانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

اگر می‌خواهید گزارش کاملی از وضعیت آب و هوا در شهر خود در قالب یک ویجت هواشناسی ویندوز دریافت کنید، My Weather گزینه بهتری است، هر چند فضای بیشتری در مقایسه با اپلیکیشن‌های ساده‌ای همچون Chameleon Weather اشغال می‌کند. در اولین نگاه، My Weather یک ویجت ساده، که در آن به نمایش دمای هوا بسنده شده است، به نظر می‌رسد. با بزرگتر کردن آن، گزارش پیش‌بینی وضعیت هوا طی سه روز آینده، سرعت باد، میزان رطوبت و دمای هوای کنونی قابل رویت می‌شود.

علاوه بر نمایش همه این اطلاعات مفید، قابلیت سفارشی‌سازی را باید یکی از مزیت‌های My Weather در مقایسه با سایر ویجت‌های هواشناسی دانست. تغییر رنگ پس‌زمینه، فونت و حالت نوشته‌ها و همچنین امکان افزودن یا برداشتن ساعت طلوع و غروب خورشید، به کاربر اجازه می‌دهد ظاهر ویجت را به دلخواه تغییر بدهد.

WeatherEye

دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوزدانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

در مقایسه با چند ویجت هواشناسی برای ویندوز که تا اینجا معرفی کردیم، WeatherEye دارای ظاهر مدرن‌تری بوده و به همین دلیل به دسکتاپ ویندوز 10 شما ظاهر بهتری می‌دهد. به محض این که موقعیت خود را در نرم افزار وارد کرده و سپس آن را بزرگ کنید، ویجت دمای هوای کنونی، وضعیت آب و هوا، رطوبت، سرعت باد، میزان فشار و پیش‌بینی هوا طی دو روز پیش رو را نمایش می‌دهد. با کلیک روی لینک در پایین رابط کاربری، به وب سایت توسعه‌دهنده ویجت منتقل خواهید شد تا اطلاعات جزئی‌تری دریافت کنید.

Yrweather

دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوزدانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

از لحاظ ظاهری، اپلیکیشن Yrweather چنگی به دل نمی‌زند، اما از نظر دقت در نمایش اطلاعات، عملکرد بسیار خوبی دارد. یکی از محدودیت‌های آن، عدم نمایش پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده برای شهرهای کوچک است. همچنین در زمان پیمایش در لیست شهرهای نمایش داده شده برای نام کشوری که وارد کردید، فقط نام شهرهای اصلی و مهم قابل مشاهده است.

پنجره اصلی ویجت مقدار بارش کنونی، وضعیت آب و هوا، دمای هوا، سرعت باد و همچنین جهت باد را نشان می‌دهد. به منظور دیدن گزارش پیش‌بینی هوا برای چهار روز آتی، روی پیکان آبی واقع در گوشه پایین و سمت چپ رابط کاربری کلیک کنید.

M’s Black Glass Weather

دانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوزدانلود 7 ویجت هواشناسی برای ویندوز

استفاده از عبارت Black Glass در نام این اپلیکیشن بدون دلیل نیست؛ رنگ پس‌زمینه نیمه شفاف این ویجت هواشناسی برای ویندوز سیاه است. به این ترتیب عناصری که روی دسکتاپ و پشت ویجت قرار گرفته‌اند، قابل مشاهده خواهند بود. همانند دیگر ویجت‌های معرفی شده در این مطلب، در پنجره پیش‌فرض اطلاعات محدودی نمایش داده می‌شود. در این شرایط فقط وضعیت آب و هوا و دما قابل رویت است. با کلیک روی ویجت قادر به مشاهده پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای پیش رو خواهید بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403