بارش برف گردنه چری و شاه‌منصوری کوهرنگ را مسدود کرد


بارش برف گردنه چری و شاه‌منصوری کوهرنگ را مسدود کرد

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری از مسدود شدن گردنه‌های چری و شاه‌منصوری در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: به دلیل بارش برف و وقوع کولاک، این دو گردنه چهارشنبه شب به صورت موقت مسدود شد.

سرهنگ سید غلامعلی نوربخش چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال آغاز بارش‌ برف سنگین و کولاک و نبود دید کافی، تردد خودرو در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری و محور کوهرنگ، بازفت ،مسجد سلیمان تا اطلاع ثانونی غیرممکن شده است.
وی، با اشاره به اینکه بارش تمام محورهای مواصلاتی استان را فراگرفته است، به مسافران و رانندگان توصیه کرد، از سفرهای غیرضروری به نقاط مختلف استان و استان‌های همجوار خودداری کنند.
نوربخش، از افرادی که قصد سفر به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و یا استان‌های همجوار از محورهای که هنوز مسدود نشده را دارند، خواست، سوخت کافی، زنجیرچرخ، خوراکی و سایر تجهیزات زمستانی مورد نیاز را همراه داشته باشند.

وی گفت: در برخی ساعات نیز در سایر گردنه‌ها و محورهای برفگیر کولاک برف شدید و امکان تردد سخت می‌شود که با تلاش راهداران این مسدود شدن محورها موقتی است.

بنابر گزارش هواشناسی بارش‌ برف تا اواخر وقت روز چهارشنبه ادامه دارد و سپس برای روز پنجشنبه از شدت این بارش‌ها کاسته شده و تنها در مناطقی از نیمه غربی استان بارش پراکنده برف شکل می‌گیرد.

برای روز جمعه نیز کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی میزان بارش ناشی از سامانه اخیر تا عصر روز چهارشنبه در شهرستان کوهرنگ ۲۳ سانتیمتر برف جدید بود و ارتفاع برف در این شهرستان به ۱۱۵ سانتیمتر رسید.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری است و بخشی از راه‌های این شهرستان با خوزستان هم مرز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان