تردد از جاده‌های همدان نیازمند زنجیرچرخ است


تردد از جاده‌های همدان نیازمند زنجیرچرخ است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به ریزش شدید برف و یخ‌زدن سطح جاده‌ها تردد از جاده‌های این استان نیازمند زنجیرچرخ است.

سرهنگ رضا عزیزی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برف تمامی جاده های این استان را فرا گرفته و هم اینک تمامی جاده های این استان لغزنده هستند.

وی بیان کرد: با توجه به یخ بستن سطح جاده و لغزندگی، محدودیت تردد برای تریلی ها ایجاد شده و ماموران پلیس راه از ادامه تردد این قبییل وسایل نقلیه جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: همچنین ماموران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند و تاکنون بیش از یک هزار خودرو توقیف و به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ اعمال قانون شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: به علت لغزندگی سطح جاده شاهد خروج خودروها از مسیر اصلی هستیم و در چند ساعت گذشته به خاطر پایین بودن سرعت خودروها هیچگونه سانحه فوتی رخ نداده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ، سالم و آج‌دار بودن لاستیک ها، پر بودن ظرفیت باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن ها برای تردد در جاده های برفی ضروری است.

طرح زمستانی پلیس از ۲۳ آذر امسال با حضور نیروهایی از پلیس راه و راهور، هلال احمر، راهداری و اورژانس آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟