معرفی کامل موج های آبی ارومیه ، امکانات و عکس


اگر میخواهید با تمامی امکانات جدید موج های آبی ارومیه ، و بادیگر ویژگی های این مجموعه از جمله آدرس،نحوه خرید،قیمت بلیط وعکس و ویدیو این مجموعه آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

بسیاری ازاوقات مردم به دنبال مکانی هستند که اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.
اکثریت افراد جامعه به دنبال تفریحات پرهیجان هستند؛ زیرا این تفریح های ایمن باعث بالا رفتن آدرنالین در بدن می شود و به فرد استرس و هیجان در یک جا وارد می شود.
اگر شما هم ویژگی این افراد را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله یکی از بهترین پارک های آبی شمال غرب کشور را به شما معرفی کنیم تا بهترین لحظات را در این مکان سپری کنید.

امکانات و ویژگی های استخر موج های آبی ارومیه :

معرفی کامل موج های آبی ارومیه ، امکانات و عکس

عملیات خاکبرداری و کلنگ زنی در سال 1394 شروع شد و پس از 3 سال در سال 1397 به افتتاح رسید. سرزمین موج های آبی ارومیه با زیر بنا حدود 14000 متر مربع و با داشتن 1300 کمد اتو لاکر در خدمت عموم مردم می باشد.این مجموعه دارای 9 سرسره بزرگ است که استفاده از این سرسره ها برای افراد زیر 10 سال ممنوع می باشد. از جمله سرسره های موجود در موج های آبی ارومیه، سرسره های چهار لاین سرعتی هستند که فرد را با سرعت 10متر بر ثانیه به آب رها می کنند.
با ما همراه باشید تا دیگر امکانات این مجموعه را به شما معرفی کنیم.

سرسره سرپوشیده با سرعت مناسب وارد چاله بزرگی میشوید و پس از چرخیدن چندین دور درون چاله وارد حوض آب می شوید.از بهترین سرسره های موجود در سرزمین موج های آبی ارومیه می توان به سرسره روباز تیوبی اشاره کرد که به صورت انفرادی و دونفره می توان استفاده کرد.هیجان انگیز ترین سرسره موج های آبی ارومیه مربوط به سرسره شوتینگ می باشد که کاملا رو باز است که شما حدودا از ارتفاع 12 متر همراه با سرسره پایین می آیید و در آخره سرسره شما را به ارتفاع 4 متراز زمین به بالا پرتاپ می کند و پس از آن وارد استخری به عمق 5 متر می شوید.

امکانات موج های آبی ارومیه :

- حمام ترک

-استخر کودکان

-استخر موج

-سالن های سونا و بخار

-سالن ماساژ

-جکوزی واستخر آب سرد

- کافی شاپ و فود کورت


-پارکینگ اختصاصی

خرید اینترنتی موج های آبی ارومیه :

معرفی کامل موج های آبی ارومیه ، امکانات و عکس

قیمت بلیط سانس آزاد سرزمین موج های آبی ارومیه در باجه بلیط فروشی حضوری برای عموم مردم 35000 تومان است .

قیمت بلیط VIP در باجه بلیط فروشی حضوری موج های آبی ارومیه 135000 تومان می باشد.
بلیط VIP سرزمین موج های آبی ارومیه متفاوت تراز بلیط سانس آزاد است این بلیط دارای 30 دقیقه ماساژ سوِئدی ،سلف سرویس و حمام ترک می باشد.
شما می توانید به صورت آنلاین بلیط استخر سانس آزاد و VIP سرزمین موج های آبی ارومیه را از وب سایت استخر بلیط در بخش شهر ارومیه انتخاب کنید و تنها با پرداخت 28000 تومان به جای 35000 تومان و 125000 تومان به جای 135000 تومان از این مجموعه استفاده کنید.

سانس های موج های آبی ارومیه : (پاییز و زمستان 98)

سانس آقایان سرزمین موج های آبی ارومیه:
شنبه:16 عضر الی 2 بامداد
یکشنبه:تعطیل
دوشنبه:16 عصر الی 2 بامداد
سه شنبه:9صبح الی 2 بامداد
چهارشنبه:تعتطیل
پنجشنبه:16عصر الی 2 بامداد

جمعه:16 عصر الی 2بامداد

سانس بانوان سرزمین موج های آبی ارومیه:
شنبه:9صبح الی 15.30 عصر
یکشنبه:9صبح الی 2 بامداد
دوشنبه:9صبح الی 15.30 عصر
سه شنبه:تعطیل
چهارشنبه:9صبح الی 2 بامداد
پنجشنبه:9صبح الی 15.30 عصر
جمعه:9صبح الی 15.30 عصر

اگرآدرس استخر موج های آبی ارومیه را نمی شناسید ما به شما 2 پیشنهاد متفاوت و جالب را داریم یکی از این راه ها این است که ادامه این مقاله را بخوانید و با آدرس دقیق استخر موج های آبی ارومیه آشنا شوید یا می توانید با مراجعه به صفحه سرزمین موج های آبی ارومیه در وب سایت استخر بلیط در کنار خرید بلیط تخفیف دار این مجموعه از آدرس این مکان نیز آگاه شوید. همچنین میتوانید از دیگر تخفیف های استخرارومیه استفاده کنید.
آدرس سرزمین موج های آبی ارومیه: این مجموعه در شهر ارومیه در 5 کیلومتری جاده مهاباد واقع شده است

قوانین و مقررات استخر موجهای آبی ارومیه :

لازم به ذکر است اعتراف کنیم آب سرزمین موج های آبی ارومیه از آب معدنی هم زلال تر است زیرا این مجموعه آب تمامی استخر ها را حتی فراتر از استاندارد های جهانی تصفیه می کند.

این مجموعه دارای سیستم تهویه و تصفیه میکروب زدایی هوشمند را دارد.

آب این مجموعه حتی 1 در صد هم کلر در خود ندارد و اعتماد همه مردم را به خود جلب کرده است.

تمامی سرسره های موجود در سرزمین موج های آبی ارومیه به صورت انحصاری توسط شرکت ترکیه ای به صورت انحصاری برای این مجموعه ساخته شده است و دارای تمامی استاندارد های جهانی می باشد.

تمام تلاش موج های آبی ارومیه مبنی بر این بوده است که با به کارگیری از بهترین مهندسان و متخصصان فنی بهداشت و ایمنی فراتر از استاندارد های جهانی را برای مردم عزیز مهیا کند.

مکان های عمومی قوانین خاص خود را دارند که تمامی اسن قوانین برای استفاده و ارائه خدمات بهتر وضع شده اند.سرزمین موج های آبی ارومیه نیز برای خود دارای قوانین و مقررات می باشد که در ادامه قصد داریم شما را با این قوانین آشنا کنیم.

منبع : استخر بلیط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس